Kolekcja Snaily - podsumowanie



Hej hej :)
Trochę mnie nie było i nie mogę Wam obiecać, że w najbliższym czasie będę publikować posty regularnie
... Są czasem takie chwile w życiu człowieka, że się nie chce, że są ważniejsze od ważnych sprawy. Gdzie życie ukochanego człowieka jest absolutnym priorytetem i wszystko inne przestaje istnieć...

Zgodnie z obietnicą przychodzę jednak do Was z małym podsumowaniem kolekcji Snaily

Przez ponad miesiąc pokazywałam Wam swatche dwunastu lakierów, wśród których można wyróżnić cztery różne  wykończenia: holosie, kocie oczy, holokameleony i flejki. 

Na swoim Instagramie - klik, w relacjach, na bieżąco pokazywałam, jak efekty pracują na paznokciach w ruchu i prosiłam Was o opinię. Przygotowałam małą tabelkę z podsumowaniem i wynikami Waszych ocen ;)


Kochane bardzo dziękuję Wam za wszystkie głosy! Jak widać większość lakierów podobała się na maksa :p


Dziękuję też za wszystkie komentarze i udostępnienia!!!

Tu szczególnie chce podziękować kilku osobom. Oczywiście Galanea Marta (Ig – klik) i Dora maluje (Ig – klik) – Wy wiecie…
Dziękuję też innym blogerkom - cudownym dziewczynom - za puszczanie „info w świat”. Tu gorące uściski wysyłam do Pauliny z Bloga Cienistośćklik, Magdy z bloga Lakierowniczkaklik, Weroniki z bloga MailiNailaklik oraz Kamili z bloga Eklektyczna Beautyklik


Dziękuję Wam również za wszystkie pozytywne reakcje po zakupie lakierów. ZAWSZE słyszałam/czytałam, że lakiery są jeszcze piękniejsze, niż na zdjęciach  :)

Ale żeby nie było za słodko - jasne, że były osoby, którym jeden lakier podobał się bardziej, drugi mniej - normalna sprawa... Oczywiście też zdarzyły się osoby, których reakcje były dziwne… Kilka pojedynczych zniknięć z „otoczenia”, które chyba w oczy rzuciły się bardziej innym, niż mi osobiście. Ale zdarzały się i kuriozalne sytuacje i jedną przytoczę, bo mnie bawiła do łez i przy każdym głosowaniu z niecierpliwością czekałam na tą osobę...

Osobę, która mimo deklaracji zazdrości o moją współpracę z firmą Maga, ale jednak zdawać by się mogło sympatyczną relację, we wszystkich (poza dwoma, o których pewnie zapomniała) głosowaniach na Ig, z uporem maniaka przesuwała suwak (raz bardziej, raz mniej, ale zawsze...) w lewo. Widzisz moja droga - skoro lakiery się nie spodobały, to chyba nie było czego zazdrościć… :p
Na takie sytuacje jednak byłam przygotowana i jestem mile zaskoczona, że było ich tak niewiele. Bardziej mnie rozśmieszyły niż zmartwiły, ale otworzyły mi oczy na pewne znajomości, a ja jasne sytuacje kocham bardzo, więc nawet ciesze się, że miały miejsce... :D
 


Przede wszystkim jeszcze raz bardzo chcę podziękować firmie Maga, za owocną współpracę i stworzenie tej pięknej serii lakierów. 


http://www.maga-lab.pl/firma.html


Poniżej króciutkie przypomnienie wszystkich lakierów wraz z linkami do poszczególnych postów oraz do sklepu, gdzie możecie je kupić:

Snaily 1


➡️post 
➡️sklep 



Snaily 2


➡️post 
➡️sklep  



 Snaily 3


➡️post 
➡️sklep


Przypominam, ze holosie bajecznie stemplują: 



 Snaily 4


➡️post 
➡️sklep



 Snaily 5


➡️post 
➡️sklep



Snaily 6


➡️post 
➡️sklep



 Snaily 7


➡️post 
➡️sklep



Snaily


➡️post 
➡️sklep  




 Snaily


➡️post 
➡️sklep   



Snaily 10


➡️post 
➡️sklep



 Snaily 11


➡️post 
➡️sklep   



Snaily 12


➡️post 
➡️sklep



Choć lakierów w tej bajce jest dwanaście, trzynastą wróżką, która mi towarzyszyła podczas swatchowania kolekcji, była „Czarna Wdowa” - czarny lakier z kolekcji stałej firmy Maga, który możecie kupić TU


Niesamowite krycie - 1 warstwa, szybkie wysychanie i kremowa konsystencja to cechy charakterystyczne tego lakieru. Podbijałam nim kocie oczka oraz flejki. Choć lakierów tych możecie używać również samodzielnie.


Najczęstszym pytaniem jakie pojawiało się odnośnie kolekcji było czy będzie ona stała czy limitowana. I na to pytanie trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Zarówno Maga, jak i ja, chcielibyśmy by była ona dostępna na stałe. Myślę, że w tej kwestii dużo zależy właśnie od Was…
Pojawiały się również pytania czy lakiery można stosować jako półhybrydy. Ja się na tym kompletnie nie znam, ale po zasięgnięciu informacji u ich producenta odpowiadam – tak można :)

Piszecie również z zapytaniami z różnych zakątków Europy, czy jest możliwość dostarczenia lakierów do Was, podrzucam Wam wiec linka, z wykazem państw, do których  dostawa jest możliwa - klik

Niestety blogger chyba zlikwidował ankietę wiec spytam po prostu - który przypadł Wam do gustu najbardziej?
Do zobaczenia niebawem, pozdr
awiam cieplutko :*


14 komentarzy:

  1. Nie mam jednego faworyta wśród Twoich lakierów, wszystkie są genialne! :) Choć nie powiem, zastanawiam się nad zakupem co najmniej jednego - Jednak boję się, że i tak go nie zużyję, więc póki co się powstrzymuję.
    Fajnie by było gdyby te lakiery zostały w stałej ofercie i tego Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 Ja sobie tez tego życzę ;)
      Można je stosować jako pólhybrydki więc wiesz... :p

      Usuń
  2. Kochana jeszcze raz gratuluje Ci z calego serca i jestem dumna , ze Cie znam osobiscie :P Piekne sa wszystkie lakiery, a ja z pewnoscia jakies zakupie. Pozdrawiam cieplutko, Monika <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Ale żeś strzeliła 😂 Nie jestem jakaś wyjątkowa, wciąż ta sama! Taka sama jak te 15 lat temu kiedy się poznalysmy (no może gabaryty się zmieniły :p)
      Dziękuję Monia, bardzo się cieszę że Ci się podobają :)
      Ale ucieszyłabym się jeszcze bardziej gdybym mogła Cię znów wyściskać! ♥️♥️♥️

      Usuń
  3. Gratuluję - piękna kolekcja! Trudno wybrać jeden lakier, ale chyba postawiłabym na ciemno niebieskie kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wreszcie jakiś konkret 💪
      Dziękuję Ci Słońce 😘💋♥️

      Usuń
  4. Nie masz mi za co dziękować! To ja się jaram Twoimi lakierami ;) Zamówiłam u chłopaka na urodziny kilka, ale jak nie dostanę, to kupuję :D Okaże się jeszcze w październiku :p
    Nie umiem wybrać jednego najładniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam! 😘♥️
      Oj wierz mi, już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę je na Twoich ślicznych paznokciach 😍

      Usuń
  5. moje faworyty to nr 5 i nr 8, ogólnie wszystkie są bardzo udane! aaaaa holo do tego fajnie stempluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ❤️ Przepraszam, że po tak długim czasie, ale chyba dopiero dochodzę do siebie 😁

      Usuń
  6. Jeszcze raz Żanetko gratuluję - piękna kolekcja. Jeśli mam być szczera, to chyba nie ma koloru, którego bym z chęcią nie nosiła. Choć wiadomo, że mnie najbardziej się zawsze oczy świecą jak zobaczę holo, a w szczególności niebieskie holo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Słońce 😘 Tym bardziej ze na Twoich ślicznych pazurkach - mimo upływu czadu - zobaczyłam czerwonego kotka i fuksjowe holo 😀

      Usuń
  7. Kochanie gratuluję przepięknej kolekcji - życzę, żeby została jako oferta stała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce, bardzo bym chciała... ♥️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger