Barwy jesieni - Maga M-Ray R2



Hej :D 
Jesień zawitała na moim blogu dość późno w tym roku, ale w sumie nie ma się co dziwić – pogoda jest przepiękna – za nami prawdziwie letnie wakacje, cudowny pogodowo wrzesień i wciąż trwający, wcale nie gorszy dotąd październik.  




Jak widzicie pazurki skróciłam dość mocno, ale nie jakoś mega radykalnie. W takich mi po prostu wygodnie. 


Jeśli odnosicie wrażenie, że dzisiejszym zdobieniem serwuję Wam odgrzanego kotleta, to macie trochę racji :p


Mani to jest odwzorowaniem mojego zeszłorocznego – klik. Dlaczego postanowiłam zrobić podobne i o tamtym przypomnieć? Ano z dwóch powodów:
Pierwszy to taki, ze tamte pazurki wygrały bitwę na jesienną stylizację na facebookowej stronie Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci – znacie stronkę?  No, to stronka się zamknęła, ślad po niej zaginął, no i nagrody nie dostałam. Ale to w sumie nieistotne. Wygrałam też inny konkurs na stylizacje „dla przyjaciółki” i chyba bardziej zabolało mnie to, że to ona nie dostała nagrody… (Moni
a pamiętasz? Przepraszam - nie moja wina :( ) Poza tym pisały do mnie też inne rozczarowane dziewczyny… Ja rozumiem, że są w życiu różne sytuacje, a takie stronki, konkursy to hobby, zabawa, ale choćby słówko wyjaśnienia by się należało… A może Wy wiecie co zadziało się z tym Fun Pagem?


Druga sprawa, to niedawna sytuacja, która miała miejsce na jednej z facebookowych grup. Okazało się, że w sieci (
a co gorsza poza nią!), działa pani „stylistka”, która reklamuje się przywłaszczonymi pracami innych dziewczyn. Nienawidzę złodziejek! No nic na to nie poradzę… I właśnie moja zeszłoroczna praca znalazła się wśród innych ukradzionych zdjęć. Została obciachana z każdej strony. Ucięto znak wodny, ucięto paznokcia przy którym blisko również umieszczony był napis – tupet po całości. Postanowiłam do Pani napisać… Ze względu na RODO, nie ujawniam danych tej kobiety, ale zerknijcie jaką trzeba być świnią…




Oczywiście nie używałam hybryd, a pyłku na klasycznym lakierze, a listki to nie naklejki, a stempelek… Szczegóły tamtej stylizacji możecie znaleźć w ubiegłorocznym poście – TU.



Dziś postanowiłam mani odtworzyć. Serdeczny paznokieć zostawiłam identyczny, natomiast zamieniłam pyłek na lakier, którym również stemplowałam.



Maga M-Ray R2 to przepiękny, ślicznie kryjący lakier, o którym powiedzieć „duochrom” to za mało. 



Znajdziecie w nim tony żółci, zieleni i różu – moim zdaniem to kwintesencja jesiennej kolorystyki. 


Różne ułożenia dłoni powodują zmiany kolorków, co mam nadzieje udało mi się oddać na zdjęciach ;)  Kryje już po dwóch warstwach no i pięknie stempluje.  


Lakier do najtańszych nie należy bo kosztuje 29,99 zł, ale wierzcie mi – warto. Kupicie go na stronie sklepu firmy Maga, a konkretnie TU.


Wzorek jesiennych listków pochodzi - tak jak poprzednio - z płytki Born Pretty Store BPL - 024 :) 



Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga M-Ray R2
  • Maga Diamond 23 
  • Płytkę Born Pretty Store BPL - 024
  • Stempel Clear Born Pretty
  • Topy matujący Lovely oraz żelowy Maga



Jestem ciekawa, która wersja tego mani podoba Wam się bardziej? Zeszłoroczna z pyłkiem czy obecna z lakierem?


Buziaki i do zobaczenia :)



8 komentarzy:

  1. O kurczę, ja pamiętam tę stronkę. Wygrałam tam coś wielkanocnego i normalnie dostałam nagrodę. Nawet ostatnio szukałam ich na Fb, żeby sprawdzić, czy wciąż są nieaktywni. Nie sądziłam, że niektóre dziewczyny nie dostały nagród :( Złodziejka bezczelna... Niestety tak się chyba zdarza dość często :( Lakier jest przepiękny. Chyba nawet bardziej wyrazisty niż pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kilka razy coś wygrałam i wszystko było ok... Musiało coś się zadziac ze stronka się zamknęła...
      Masz rację, wiele jest sytuacji tego typu... Dobrze, ze wchodzi „ACTA 2” - łatwiej będzie walczyć z takimi kradzieżami...
      Dziękuję Kochanie 💋 Lakier jest naprawdę piękny 🙂

      Usuń
  2. Kilkakrotnie udało mi się wygrać coś w konkursach na tej stronie i zawsze dostałam nagrodę, to okropne że tak cię potraktowali. Miałam taką sytuację z pewną firmą (z resztą nie tylko ja), współpraca, chyba 4 lub 5 raz miałam dostać paczkę, wybrałam kolory i... na lakiery czekam już 2 lata. Na wiadomości nie odpisują, ale nawiązali współprace z innymi bloggerkami :D wolałabym dostać informację, że już nie chcą ze mną współpracować i szukają nowych ambasadorek, a nie tak.
    Nie wierzę w to co czytam, co za złodziejka! jeszcze bezczelnie idzie w zaparte, jestem w szoku.
    Zdobienie przepiękne, byłam pewna, że to czarne tło jest stemplem, niesamowite że kameleon tak stempluje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie kochana ale chamowa z tej baby, nie znosze zlodzieji i szkoda ze nie poniosla szkody, ale jak ja to mowie karma zawsze wraca, a zdobienie idealne na jakze zlota i ciepla jesien <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, to szczęka opada jak się widzi kradzieże, ale żeby jeszcze tak bezczelnie kłamać i iść w zaparte, to już brak słów ... a w sumie raczej są pewne słowa, które się cisną na usta, ale nie wypada mi ich tu wymieniać :/ A zdobienie, to istna kwintesencja jesieni, cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, marzą mi się takie Twoje "skrócone" pazurki...ja ostanio nie jestem w stanie zahodować pazurów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam napisać, że mani - nawet jeśli odgrzewane - podoba mi się bardzo!

      Usuń
  6. Lakierowa wersja zdecydowanie wygrywa. Biegnę kupić sobie ten obłędny lakier. 😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger