Halloween w sieci



Hej hej :)  
W zeszłym roku nie zrobiłam ani jednego mani na Halloween, w tym roku pomysłów mam multum, ale jakoś chęci mnie opuściły (baaaaardzo mocno), a i czasu brak…   
W domu niestety mam szpital, wszyscy się pochorowaliśmy – cudowne uroki jesieni, której szczerze nie cierpię…


W tym roku postawiłam na pająki, ale mam w planach zrobić co najmniej jeszcze jedno zdobienie ;)


Pająków się nie boję, ale to pewnie już wiecie. Jedyne, co mnie przeraża to kleszcze, a jeden z nich dość mocno tej wiosny się do mnie przytulił… No nic, w przyszłym tygodniu badania ;)


Paznokcie na Halloween mogą być naprawdę różne. Upiorne, śmieszne, mroczne, i ja na tą ostatnią opcję postawiłam.
Chciałam zrobić paznokcie brudne. Ni to spękane, ni to zadymione, właściwie chciałam by wyglądały tak, jak posiniaczona skóra wyciągnięta z pajęczej sieci.


Jako baza posłużyły mi trzy lakiery Maga: nr 2 z kolekcji stałej, 19 i 20 z kolekcji letniej.


Na paznokciu serdecznym, bazą pod pajęczynki był najjaśniejszy z lakierów, na środkowym widzicie gradient powyższych trzech, a na pozostałych ciapane gąbeczką lakiery w przypadkowej kolejności.


Całość jednak dopełniły farbki akrylowe, którymi malowałam pająki, pajęcze sieci, oraz maziaje na pozostałych paznokciach.


Jako element żartobliwy na spodzie kciuka również namalowałam pajęczynę, a spod pazurka wychodzi mi także pajączek :p Haha ;)


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 2,19L, 20L
  • Farbki akrylowe
  • Gąbeczkę do gradientu, pędzelki
  • Top matujący Maga


Halloweenowy hit czy kit? Lubicie pajączki? :D
Buziole :)



6 komentarzy:

  1. bardzo ładne, ten matowy efekt dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana alez wyszly Ci naturalne te pajaki, a i zycze zdrowka u mnie tez zaczyna sie sezon na przeziebienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZDOBIENIE MISTRZOWSKIE - TRADYCYJNIE JUŻ, A PAJĄKÓW PANICZNIE SIĘ BOJĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz pójść na wystawę i wziąć tarantule na rękę :p Przestaniesz się bać :D A ona jest naprawdę milusia :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger