Zimowe łańcuszki


Cześć :D 
Jak tam po świętach? Zdarzyły Wam się w tym świątecznym czasie jakieś cuda? 
Mi aż dwa! Pierwszy to ten… 😅


… a drugi to taki, że od jedenastu dni nie wrzuciłam żadnego posta! To moja najdłuższa abstynencja odkąd prowadzę bloga. 
No tenże cud ma podłoże w innych – doba stała się jakaś taka znacznie krótsza, a okołowigilijny czas obfitował w zbyt szalejące po niebie sanie Mikołaja, które robiły taki wiatr, że zabrakło prądu ;) 


I tak w Wigilię malowałam paznokcie przy świeczce… próbowałyście? Nie polecam :p

Co prawda pojawiałam się z szybkimi zdobieniami na Facebooku i Instagramie. Oto zdobienia, które zamieszczałam:


Mam nadzieję w najbliższych dniach ciut nadrobić zaległości i może przed końcem roku pokaże Wam więcej niż jedno (oprócz dzisiejszego) mani. Oczywiście wszystkie w klimacie sylwestrowo – karnawałowym;) Planuję złoto z czernią, mnóstwo holo oraz gwiazdy… Wszystko na czerni i wszystko z użyciem pyłków. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, no i, że zdążę Wam to wszystko pokazać :D


A obecne zdobienie, to matowy maluch Smart Girls Get more 10 zmatowiony topem od Lovely. 


Blasku paznokciom dodały złote ozdoby nakładane na dość grubą warstwę topu. Na paznokciach lśnią Metal Manix Gold od Indigo oraz złote blaszki – gwiazdki i śnieżynki. 


Dodatkowo na akcentowanych paznokciach namalowałam białe łańcuszki z kropeczkami lakierem Essence the gel 33 wild white ways.


Wracając do blaszek, są dość elastyczne i łatwo je formować, dlatego ładnie układają się na paznokciu. Trzeba je dokładnie zabezpieczyć topem by nie haczyć ozdobami. O ile na błyszczącym wykończeniu jest to możliwe to na matowym już niekoniecznie takie proste. 


Ja na ozdoby nakładałam delikatnie po kropelce topu Sally Hansen Insta Dri. W pazurkach chodziłam 3 dni. Ułamał mi się kawałek śnieżynki i dość szybko odpadła gwiazdka. Reszta mani przetrwała bez zarzutu :)


Piszcie, jak tam po świętach.
Buziaki
Żaneta


23 komentarze:

  1. Przepiękne jak zawsze! No to miałaś romantycznie ;) raczej nie próbowałabym malować paznokci przy świeczce , chyba , że byłyby to maziaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - było bardzo romantycznie, ale to ogromny grzech przeklinać w Wigilię... A ja niestety grzeszyłam bardzo :( No i świąteczne mani miałam tak samo ładne jak moje słownictwo :p Dziękuję Kochana :D

      Usuń
  2. Och, ach...ech...nie wiem co powiedzieć. Obłędne, jak zwykle ♥.♥ Ja po świętach leżę odłogiem i buszuję po blogach, szykuję nowy post i obmyślam kolejne pazurki :) w końcu chwila czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj taaaak :D Masz rację :) Wreszcie błogie lenistwo :p Ja robię dokładnie to samo co Ty :D Dziękuję Kochana 😘

      Usuń
  3. U nas też dość mocno wiało, ale na szczęście prąd był :) Uwielbiam taki satynowy granat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D
      To i tak ja jakoś z tym wiatrem dałam radę, ale u mojego sąsiada na podwórku rozebrało choinkę większą od domu :p

      Usuń
  4. Dziękuję 😘😘😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję braku prądu przed samą Wigilią. Nawet sobie nie wyobrażam jakie to utrudnienie (i nie myślę już nawet o malowaniu paznokci a o szykowaniu Świąt). Zdobienie jak zwykle piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ❤️ No, to prawda, brak prądu przed samą Wigilią jest mało komfortowy ...

      Usuń
  6. Kochana u mnie Swieta minely zbyt szybko hihihi zdobienie cudowne podobaja mi sie te sniezynki i to bardzo :D P.S. No wiatr szaleje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski ma macie to jest to co uwielbiam <3 slicznosci strasznie sie przejadlam w swieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) I podejrzewam, że nie jesteśmy jedyne :p

      Usuń
  8. Piękne! No ale co ja Ci tu będę dużo pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie lakiery matowić. Uwielbiam takie satynki 💙

      Usuń
  10. Ja nawet po swietach nie mam czasu, bo co chwilę przygotowania do Chrzcin :)
    Piekne paznokcie Ci wyszły. Ten niebiesciak jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Chrzciny! :D To masz teraz dużo na głowie :)
      To prawda, lakier jest śliczny 💙

      Usuń
  11. Nie mogę się napatrzeć! Cudnie to wyszło, aż mi się chce takich, ale znając życie zanim będę zmieniać mani zdążysz wrzucić coś równie pięknego i będę miała dylemat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      No to musisz poczekać na coś, co Ci się nie spodoba :) Robię takie różne zdobienia, że w końcu i Ty na takie trafisz 😉😘

      Usuń
  12. Ten kolor 😍 zakochałam się ;) właśnie takiego szukam tylko hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger