ChiodoPRO - Chameleon Effect "Brick"



Cześć Kochane :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pyłku Chameleon Effect 07 - Brick, od ChiodoPRO.    



Lubię pyłki – ich błysk, a w przypadku kameleonów – zmiana kolorów jest spektakularna. Ten, który dostałam do testów, idealnie kolorystycznie wpasowuje mi się w jesienne klimaty. Mieni się od starego złota, przez miedź i róż do fioletu, a przy dobrym świetle znaleźć można w nim również przebłyski zieleni. 


W poście zobaczycie sporo zdjęć, często podobnych do siebie, wybaczcie, ale chciałam pokazać Wam wszystkie strony tego magicznego pyłku :)


2 gramy - jak, nie przez przypadek wskazuje nazwa - ceglanego pyłku, zapakowane są w tradycyjne zakręcane pudełeczko. Pyłek kosztuje 25 zł, znajdziecie go na stronie ChiodoPRO, a konkretnie tu. Świetnie wciera się w lakier, nie miałam z nim absolutnie żadnego problemu.


Pyłek nakładałam na czarny lakier Maga (1 warstwa), podczas jego wysychania - po około minucie. Zabezpieczyłam go dwoma warstwami wodnego topu Born Pretty Store. Spokojnie dał radę, bo zdobienie nosiłam kilka dni i cały czas pięknie się mieniło. 


Powiem Wam uczciwie, że można spróbować go również pokryć topem tradycyjnym - kameleony nie tracą pod nim aż tak swojej urody, tak jak np. efekt lustra.


Pomijając pyłek - to, nad czym chciałabym się skupić, to paznokieć serdeczny. Pewnie zastanawia Was co ja tam mam ;) 



Wzorek jesiennych listków pochodzi z płytki Born Pretty Store BPL - 024 :)



A stempel robiłam - nie, nie pyłkiem, choc są i takie zdolniachy ;) Ja tych czarów jeszcze nie opanowałam :p


Stemplowałam.... multichromem M-Ray R2 od Maga Cosmetic Company


Pokazywałam Wam już w poście tu, jak stempluje holo. Teraz sprawdziłam jak stemplują M-Ray. Są tak świetnie napigmentowane, że bez problemu dają sobie radę jako stemplolakiery <3 


R2 odbiłam na zmatowionej czerni. Niczym już nie pokrywając. Na fotkach widać, jak różne kolorki potrafi przybierać pod różnym kątem :) Lakier znajdziecie tutaj


Użyłam

  • Maga Instand Rebuild
  • Maga Diamond 23
  • Maga M-Ray R2
  • Pyłek Chameleon Effect 07 – Brick ChiodoPRO
  • Płytkę Born Pretty Store BPL - 024
  • Top matujący Maga
  • Top wodny BPS


Aby choć troszkę oddać to, jak mani zmienia kolorki nagrałam króciutki, roboczy filmik :)


Jak Wam się podoba taka kameleonowa odsłona jesieni?
Buziaki :)
Żaneta




 http://www.maga-lab.pl/firma.html

26 komentarzy:

  1. PIękne! Aż zapachniało jesienią - i ten efekt bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekne jesienne mani te listki sa urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat to zestawienie kolorystyczne multi nie jest moje ale zdobienie wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekny pelek a zdobienie magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, są świetne! Dla mnie, nakładanie pyłku na tradycyjny lakier, to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochanie :) Czemu? Przecież to proste. Malujesz, czekasz minutę, wcierasz... Spróbuj ;)

      Usuń
  6. Moją pierwszą myślą było, że to właśnie pyłkowy stempel (muszę wypróbować tej metody :D ) a to jednak lakier... Ale powiem Ci, że ten M-Ray pasuje idealnie do tego pyłku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - kolorki tego lakieru pasują idealnie ;) Ja też sie czaję na stemplowanie pyłkiem i wcieranie pyłku w stempel - bo z dwóch stron można to zahaczyć ;)

      Usuń
    2. Ten post z alfabetem niechcący mi się wrzucił teraz O_O na razie go usuwam i wrzucę jeszcze raz jak skończę go pisać :D
      A Twoje zdobienia uwielbiam i nie będę tego ukrywać :D

      Usuń
    3. Hehe, dziękuję bardzo :D
      Tak własnie sie zastanawiałam nad pustymi literkami...

      Usuń
  7. Cudowne😍 czym robisz zdjęcia, masz lampę oświetleniową?u mnie kicha z jakością a u Ciebie jest prześlicznie😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam najzwyczajniejszego Nikona, dość stary model,żadnej konkretnej lampy nie używam. W biurkową wkręciłam mocną, trupiobladą, zimną żarówę + lampka bezcieniowa... Mi do zadowolenia z efektu jeszcze trochę brakuje ;)

      Usuń
  8. Jesień pełną gębą! Pięknie zgrane kolorystycznie ♥ lubię pyłki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te listki. Nie wiedziałam, że pyłków można używać ze zwykłym lakierem, będę musiała spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da :D Spróbuj koniecznie :) Dziękuję 😘❤️

      Usuń
  10. Pyłek śliczny, ale to te listki podbiły moje stemplowe serduszko! Są cudowne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te liście w macie, nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger