Snaily 1 - Błękitne HOLO



Hej :)
Pomalutku schodzi ze mnie stres i obawy, minął czas gratulacji - Kochani wszystkim bardzo dziękuję za moc komentarzy (na które na pewno odpowiem!) i wiadomości prywatnych.   Wyłam przez Was ze wzruszenia jak bóbr :p


Jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona odbiorem kolekcji. Serce rośnie i przekonanie, że wraz z firmą Maga zrobiliśmy coś dobrego się umacnia :*  
Czas przystąpić do pracy i pokazać Wam to, co najważniejsze, czyli swatche kolekcji Snaily :) 


Dziś przychodzę do Was z pierwszym lakierem serii  – błękitnym, czystym holo. I tym samym prezentuję Wam jeden z trzech lakierów
o tym wykończeniu.

 
Holo kiedyś mogło dla mnie nie istnieć... Nie, nie to, że mi się nie podobało – było… ładne. Po prostu. Nie ma koloru, który by mi się nie podobał, a ulubionego nie mam ;) Ale to już wiecie…


To Wy zaraziłyście mnie lakierami o tym wykończeniu, to chyba najbardziej pożądane i kochane przez Was błyskotki. 


Kiedy rozpoczynaliśmy z firmą Maga pracę nad kolekcją, to byłam pewna, że pojawi się ona znacznie wcześniej. A, że wybierałam do kolekcji same efekty, starałam dobrać się je tak, by pięknie wyglądały w słońcu. N
a efekty prac trzeba było poczekać, ale przecież nic co piękne nie powstaje szybko ;)


U mnie słonka dziś nie było, ale patrząc na paznokcie stwierdziłam, że go nie potrzebuję, choć oczywiście prawdziwego piękna lakieru na zdjęciach uchwycić się nie udało ;)


Wiem, że dużo kobiet podobnie jak ja, jest jednak dość „sezonowa” pod względem koloru manicure i nie nosi neonów zimą a brązów latem, dlatego barwy „dzieciaczków” starałam się wybierać tak, by były one dość uniwersalne i byście mogły NADużywać ich cały rok :p Tym bardziej, że lakierów jest dwanaście, każdy z nich mogłabym śmiało dopasować do konkretnych miesięcy ;) ...


Błękitne holo kojarzy mi się z taflą iskrzącego się w styczniowych  promieniach słońca lodu. Myślę, że jest piękną bazą pod zimowe śnieżynki. Ale przypomina mi też letnie niebo. Takie najjaśniejsze – tuż przy słońcu, przy którym czasem dostrzec można zjawisko halo – uwielbiam to obserwować, widziałyście kiedyś halo? Okrągła tęcza – coś wspaniałego. 


To piękne linearne holo ideolo gra na paznokciach :) Nie smuży, pięknie się poziomuje, schnie szybko, no i oczywiście ma super krycie – dwie warstwy w zupełności wystarczają do pokrycia długich paznokci. 


Emalia zamknięta jest – jak wszystkie z serii Snaily – w kwadratowej buteleczce – kosteczce o pojemności 7ml, pędzelek jest prosto ścięty, średniej długości i szerokości, idealnie układa się przy skórkach. Lakier ma idealną konsystencję, rozprowadza się miodzio i nie spływa. 


Pamiętajcie, że lakiery Snaily są wzbogacone o olejek rycynowy, przyjazny dla naszych pazurków, a cały skład kolekcji możecie obejrzeć w poprzednim poście – klik.


Przepiękne błękitne holo z numerkiem 1 kosztuje 24,99 zł i możecie kupić je na stronie sklepu firmy Maga, czyli TU.

 
To przepiękne holo o doskonałym kryciu, równie pięknie stempluje:


M
am nadzieję, że holoś Wam się podoba :)
Zmykam i do zobaczonka niebawem. Obiecuję, że będzie krócej... ;)
Buziaki 






18 komentarzy:

  1. Magicznie! I ta długość paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘💎 Taaaak, mega długie już są 💅🏻

      Usuń
  2. Boski! Ale na stempelku po prostu wymiata, czad! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💙 Stempluje ślicznie, to prawda 😘

      Usuń
  3. Przepiękny! Nie dość, że uwielbiam (jak większość) holo, to jeszcze błękit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce, kolorek jest nieziemski 💙💎

      Usuń
  4. Obledny kochana, blysk niczym krolowa sniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się tak zimowo kojarzy Kochana 😘💎💎💎💋

      Usuń
  5. Snaily co Ty zrobiłaś, ja jestem już zakochana w pierwszy lakierze, a co dopiero dalej! Czekam na pozostałe, jednak niebieski holo błysk na pewno będzie wśród moich faworytów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się Słońce ☺️ Wszelkie odcienie niebieskiego przypominają mi o Tobie 😘 A to jeszcze nie ostatni 💎😉...

      Usuń
  6. Cudowne holo! Naprawdę pięknie prezentuje się ten lakier :) Dałaś czadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ☺️ Dziękuję Ci bardzo Kochanie 💙💙💙

      Usuń
  7. piękny jest <3 wyobrażam go sobie ze śnieżynkami ;) myślę, że ten błękit to moje ulubione holo z twojej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo 😘
      Też myśle, że będzie idealny do zimowych zdobień ❄️

      Usuń
  8. Niebieściak ♥ Jejku, jejku - no muszę je mieć!!! Wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger