Snaily 10 - Zielone flejki + holo


Hej :D  
Znacie ten uczuć, kiedy wyciągacie łapkę z prezentem spod choinki obsypanej holo??! Nie?! To koniecznie musicie mieć ten lakier :p   



Takie właśnie zrobił on na mnie wrażenie ;) Myślę, że jest on idealny do właśnie Bożonarodzeniowych zdobień.


W lakierze tym znajdziecie ogrom zielonych flejków, które pod kątem opalizują delikatnie na niebiesko, z mnóstwem drobniejszych holo drobin. Ja lakier pokazuję Wam na czerni. Samodzielne jego używanie potrzebuje trzech warstw (n
a bezbarwnym wzorniku):


Już same flejki w zacienieniu dają na paznokciu rewelacyjny trójwymiarowy efekt, a w świetle lakier mieni się nie tylko pierwszą gwiazdką, ale milionami ;)



Jest pieruńsko uparty do pokazania, dużo gorszy niż jego kolejny brat. Pełna ostrość nie pozwalała mi na uchwycenie efektu holo, za to na nieostrych fotach roi się od kolorowych holo gwiazd:


Lakier jest trudniejszy do zmywania niż poprzednicy, ale nie używałam klipsów, nie jest aż tak ciężki do usunięcia jak brokaty.


Lakier nosi numerek 10. Czym bliżej kolekcji, tym niższe ceny – ten gagatek kosztuje 12,99 zł i znajdziecie go na stronie sklepu firmy MAGA, czyli TU.




Ciekawa jestem bardzo Wszej opinii o tym flejkowcu ;)
Do sklikania wkrótce 😘





\

7 komentarzy:

  1. Ma moc! Bardzo polubiłam się ostatnimi czasy z flejkowymi lakierami. Ps. Ale masz już długie pazurki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flejki są śliczne, tez bardzo lubię 😀💚
      PS. Za długie :p

      Usuń
  2. Woooooooow ale magia, dzieki Tobie kochanajuz czuje Swieta a tu jeszcze dopiero poczatek pazdziernika hihihi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz, że jestem pod wrażeniem jak bardzo masz długie paznokcie, a dwa to ten lakier jest naprawdę obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy skrócę :p
      Jest obłędny. True 💚💋

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger