Snaily 9 - Niebiesko - fioletowy peacock


Cześć :D  
Dziś przychodzę do Was z bratem ostatniego cudaka. Lakierem, który sprawił mi póki co największy problem ze złapaniem jego piękna na zdjęciach. Kolejne z resztą są również trudne ;)   




Dlatego wybaczcie akrobacje mojej dłoni i dziwne ujęcia. Różne oświetlenia, aparaty, telefony, mocne światło i słońce to towarzysze tej sesji :p


Lakier ma przepiękny, niebieski odcień, bardzo rzucający się w oczy. I mimo, że miałam go tylko na lewej dłoni, zwracał uwagę podczas robienia zakupów ;) 


Lakier, co mam nadzieję dojrzycie na zdjęciach, mieni się od niebieskiego po fiolet, a w świetle rozbłyskuje miliardem holo gwiazd. 


Podobnie jak poprzednik - klik, kryje po dwóch – trzech warstwach, ja na paznokciach mam trzy cienkie. Można go nakładać również na czerń jednowarstwo. 


Lakier robi niesamowite wrażenie. Powiem Wam, że dziewczyny, które widziały całą kolekcję na żywo w całości, właśnie nad tym gagatkiem pochyliły się w pierwszej kolejności z błyskiem w oku ;) Może nawet któraś pod postem potwierdzi ;) 


 
Lakier nosi numerek 9, jego cena to 18,99 zł i kupicie go na stronie sklepu firmy MAGA, czyli TU.




Zapraszam Was na pozostałe zdjęcia i do zobaczonka niebawem :)



9 komentarzy:

  1. Kolejne cudo! :) Twoja seria lakierów to limitka czy będzie ciągle w sprzedaży? :) Bo jak zostanie na stałe w sprzedaży, to te cuda naprawdę zrobią im obrót :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najczesciej zadawane mi pytanie...
      Myśle, ze większość (włącznie z firmą MAGA), chciałoby by była to kolekcja stała, ale wszystko wyjdzie w praniu no i dużo zależy od Was... 😉♥️💋

      Usuń
  2. Ach kochana czysty lazur, przypomina mi tegoroczne wakacje w Cannes <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szczęściaro! :D hihi Tez chce do Cannes :D
      Taaak jest śliczny ☺️
      Dzięki Słońce 😘😘😘

      Usuń
    2. Zanetko szczerze polecam, wrazenie i pogoda nie zapomniane <3

      Usuń
  3. nie lubię niebieskich ale ten jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie komentarze 😀
      Sprawiają mi ogromną radość... Naprawdę 💙
      Bardzo Ci dziękuję Kochanie 😘💋💋💋

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger