Snaily 7 - Czerwone kocie oko


Cześć Serduszka
Dziś jestem dla Was z ostatnim już kocim oczkiem z mojej kolekcji – kotkiem czerwonym.    



Kiedy myślałam nad kolorkami magnetycznych lakierów wiedziałam, że nie może zabraknąć klasycznej, zmysłowej, ponadczasowej i absolutnie uniwersalnej, eleganckiej czerwieni. 


Kolor jest śliczny, w zależności od kąta padania światła – po namagnesowaniu tańczy piękne bordo z głębią koloru czerwonego wina. Idealny na każdą porę roku, ten kobiecy kolor jest absolutnie ozdobą sam w sobie.



Standardowo -  jeśli chcecie poczytać obszerniej o technicznej obsłudze tradycyjnych lakierów magnetycznych, zerknijcie tu. W poście z pierwszym kotkiem - klik – ogólne informacje dotyczące krycia, magnesu czy bazy pod lakiery serii Snaily.


Pokrótce tylko przypomnę, że bazą pod lakier cat eye była czerń Maga 23 – jedna warstwa. Następnie jedna, grubsza warstwa kociego oczka i od razu neodymowy magnesik. 


Lakier opatrzony jest numerkiem 7, kosztuje 18,99 zł i kupicie go na stronie sklepu firmy MAGA, czyli TU.


Nie wiem czy zauważyłyście, ale kolorki kotków dobierałam pod kolorki lakierów holo, nie bez powodu… Wyobraźcie sobie np. zimą niebieskie oczko ostemplowane śnieżynkami błękitnym holo, albo złote ostemplowane słonecznym holo z motywem listków jesienią  ;) A obecną tu czerwień ozdobioną serduszkami holo w kolorze fuksji na walentynki ;) Proste, szybkie, efektowne :D 


Zapraszam na resztę zdjęć i do zobaczenia niebawem :*

4 komentarze:

  1. O szalejesz kochana, taki kolorek bedzie idealny na Mikolajki i Boze Narodzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😀 Choć czerwień jest tak uniwersalna, że można ja nosić na okrągło ;)

      Usuń
  2. Witam. Kupiłam ten cudowny kolorek. Ale nie wychodzi mi efekt kociego oka. Kupiłam nawet magnes ,który Pani polecała. Co mogę robić nie Tak? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :(
      - za wolna praca
      - za cienka warstwa lakieru
      - za daleko magnesik
      Jakby co, proszę odezwać się do mnie na jeden z komunikatorów:
      FB ➡️ https://www.facebook.com/snaily.blog/
      IG ➡️ https://www.instagram.com/snaily_nails/
      Popracujemy razem lub nagram instruktażowy filmik 😘♥️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger