Zimowy jelonek

 


Hej :)
U niektórych z Was spadł pierwszy śnieg,  pora więc wrzucić jakieś zimowe zdobienie.

Manicure to nosiłam co prawda w zeszłym roku, ale teraz jest jak znalazł, bo ostatnio mam czas niechcemisienia i chodzę z bazą pod malutki, zmywam i znów maluje i już tak dwa tygodnie moje paznokcie czekają na zimowego krasnala...
Pomysł na te paznokcie podpowiedziało mi moje stare zdobionko - klik. Tym razem jednak postanowiłam zmienić bazowy kolor, dołożyć śnieżynki, a zamiast gwiazdki namalować jelonka.


Ten piękny lakier to klasyk od AllePaznokcie. Post piszę na wyjeździe, więc niestety nie podam Wam numerka. Z resztą lakiery te nie są już dostępne, więc nie ma to większego znaczenia.
W każdym bądź razie jest śliczny i bardzo dobrze kryjący :) Uwielbiam takie mataliki w matowym wykończeniu <3


Jelonek i sweterek są ciut wypukłe - dałam 4 warstwy lakieru - choć nie aż tak jak w ostatnim, pokazywanym na instagramie jesiennym manicure z dwunastoma warstwami :p


A zdobione pazurki powstawały tak:

  1. Paznokcie pomalowałam lakierem - 2 warstwy
  2. Zmatowiłam matującym topem Lovely
  3. Farbką akrylową namalowałam wzorki
  4. Przykleiłam naklejki wodne - śnieżynki
  5. Dodałam kropeczki lakierem i pokryłam malunki pierwszą warstwą lakieru
  6. Po wyschnieciu dodałam drugą warstwę  
  7. Powtórzyłam to samo trzeci i czwarty raz
  8. Całość zabezpieczyłam ponownie matującym topem.

 


Jak Wam się podoba zdobionko? Macie już zimę?
Pozdrawiam
Snaily

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger