W czym do ślubu?


Hej :D 
Przez cały tydzień, pokazywałam Wam na FB i IG ślubne zdobionka. Powiem Wam, że to dla mnie temat rzeka i mogłabym jeszcze tak malować cały miesiąc, ale ileż można? ;) 


Zapytałam Was o to, czy taki tydzień zdobień ślubnych to fajna sprawa? Przyznam szczerze, że zaskoczył mnie wynik. Nie sądziłam, że aż dla 35% z Was zdobienia ślubne są nudne… No cóż, trudno ;)  Pazurki już miałam w większości zrobione, może którejś przyszłej pannie młodej przyda się taki post :) 


Zabrakło mi w tym zestawieniu Baby Boomera, ale ten robiłam niedawno – klik, wiec sobie darowałam. Pewnie, gdybym miała zmalować coś jeszcze, to byłoby to pikowanie, kokardy, pastelowy fiolet czy elegancka czerwień. Nic straconego – takie posty pewnie pojawią się jeszcze nie raz ;)

Z resztą wszystkie moje propozycje na ślub możecie znaleźć pod tagiem „ślubne” - klik.
 

Ale po kolei…


1.Ślubne muszelki



To zdobienie nosiłam w zeszłe wakacje,
co możecie zauważyć choćby po ułożeniu dłoni. Jeszcze wtedy męczyłam wszystkich, żeby mi pomagali w robieniu fotek :p Musiałam znaleźć sposób na radzenie sobie samej, w dodatku bez statywu,  dlatego teraz łapki układam w inny sposób ;) 
W zeszłym roku niestety zabrakło czasu na post...


Wzorki 3D budowane lakierem Sophin bardzo kojarzą mi się z welonem, dlatego też wrzucam je właśnie teraz.


Sama muszelka to warstwy lakieru nakładanego od wolnego brzegu ku środkowi -
5 warstw i oczywiście czekałam aż każda poprzednia wyschnie  Na pozostałych paznokciach jako baza nudziakowy perlak od Alle Paznokcie. Wzorek pochodzi z płytki Uber Chic.


Do tego mani użyłam:

  • Sally Hansen Complete Care
  • Sophin GelLac 654
  • Alle Paznokcie One Colour Pro 42
  • Płytka Uber Chic 1-03
  • Biały lakier do stempli ntn
  • Stempel Clear, szablony, pędzelek 
  • Top Sally Hansen Diamond Flash



2.Kotyliony i welony


Bardzo chciałam połączyć nude z bielą. Początkowo cudowałam stemple i naklejki, nie pasowało mi nic. Wreszcie wpadłam na pomysł, by stworzyć coś na kształt fragmentu puszczonego materiału jak w welonie, czy sukni ślubnej oraz delikatny kwiat imitujący ten ze ślubnej wiązanki lub kotylion weselny, jakimi kiedyś ozdabiało się odzież weselnych gości.



Poszczególne warstwy zdobień to rozwodniona, biała farbka akrylowa, którą malowałam stopniowo falbanki. Kiedy jedna warstwa wyschła, nakładałam kolejną. Po zabezpieczeniu całego mani topem, kontury zrobiłam dwoma warstwami lakieru by nadać wypukłości zdobieniom.



Użyłam:

  • Maga Instant Rebuild 
  • Maga Diamond 2,22
  • Farbki akrylowe 
  • Pędzelek 
  • Gel Top Coat Maga
  • Cyrkonie

  3. Złote obrączki



Większość ślubów nie odbywa się bez białej sukni i złotych obrączek. To zestawienie kolorystyczne jest niezwykle eleganckie. Zdecydowałam się w tym mani na delikatne ozdoby. Za pomocą szablonów do frencza z okienkiem, a właściwie paseczka ze środka, uzyskałam delikatny negative space. 



Postawiłam również na ozdobienie paznokcia malując na nim farbkami złote obrączki. Na paznokciu małym oraz środkowym błyszczy złota folia transferowa, ktorą zabezpieczyłam topem wodnym. 
Bazą do zdobienia był jeden z moich ulubionych białych lakierów Sally Hansen Xtreme wear. 


Mani początkowo nosiłam matowe, tylko akcenty były błyszczące, po czym całość nabłyszczyłam. Mi matowa wersja ze złotem bardziej przypadła do gustu. 
Wersja błyszcząca:


Użyłam:

  • Maga Instant Hydrate 
  • Sally Hansen Xtreme wear 139 „White on”
  • Folia transferowa
  • Farbki akrylowe
  • Klej do folii Alle Paznokcie
  • Topy matujący Lovely oraz wodny Born Pretty Store

4. Frencz po tuningu :D



To mani to właściwie powrót do przeszłości i podeszłam do niego z lekkim humorem. Dlaczego?
Pamiętam, jak kilkanaście lat temu gorącym i obowiązkowym ślubnym zdobieniem był nieśmiertelny frencz. Ale jaki on był? Laski brały biały  lakier i po prostu zaznaczały nim wolny brzeg :p Kiedy przypomina mi się, jak to wtedy wyglądało to pierwsze, co przychodzi mi na myśl, to w dzisiejszych czasach miliardy śmiechów chichów i hejtów na paznokciowych grupach :p



Chwyciłam wiec do ręki lakier
(tylko lakier) i postanowiłam zrobić mani z przymrużeniem oka - zaczęłam kombinować :p Na początku tak jak kiedyś zaznaczyłam wolny brzeg bielą, z której wyciągnęłam zawijaski na całą płytkę paznokcia. Pokryłam topem, ale nie pasowało mi to – czegoś tu zabrakło. 


Zmatowiłam wiec mani, a wewnątrz białego serca zrobiłam mniejsze – czerwone i błyszczące - 3 warstwy wiec delikatnie wypukłe. I ta druga wersja zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu.


Mani średnio mi się podobało tym bardziej, że popłynęło mi pod topem, postanowiłam jednak pokazać je Wam ;)

Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 22,17L(2018)
  • Topy Maga gel Top Coat oraz Matt Top Coat
  • Pędzelek


5. W bieli 



Kolejne mani to już zupełnie czysta biel. Na białej rajstopce delikatny wzorek z płytki. A na jednym z paznokci ozdoby z cyrkonii i bulionu. Delikatnie i subtelnie – po prostu.



Użyłam:

  • Maga Diamond 0,22
  • Płytka Moyra Damask Drapery
  • Biały lakier do stempli Kads
  • Bulion, cyrkonie



6. Baby blue i lustrzane ornamenty



Wreszcie mam swój ukochany wodny top! Tym razem zamówiłam dwa. Pierwszy, dostałam w ramach współpracy z BPS  (recenzja – klik), ale zaginął mi podczas przedświątecznych porządków :p Wreszcie jest! Wiec nie mogło zabraknąć pyłku!!! 

(Top obecnie ma ciut inne opakowanie niż wcześniej - inna grafika od tej z recenzji).

 
Zdecydowałam się na lustro i początkowo chciałam połączyć je z bielą ale w końcu wybrałam delikatny rozbielony błękit. Ale, że lustro samo w sobie jest mocno dekoracyjne na akcentowanych paznokciach znalazły się ornamenty z płytki Moyra. Stemplowałam lakierem przeznaczonym do stemplowania folią/pyłkami
i wcierałam w nastemplowany wzór efekt lustra. 


Pyłek pojawił się również na reszcie paznokci na białym podkładzie.
Wcierałam go w bezbarwny lakier po upływie 80 sekund od pomalowania, pacynką do cieni. Czynność powtórzyłam. Całość oczywiście zabezpieczyłam wodnym topem.
Zdjęcia robiłam chwilkę po zrobieniu mani wiec wybaczcie szwedobylskie drobinki ;)


Użyłam:

  • Sally Hansen Nailgrowth Mirracle 
  • Metal Manix Multuchrome
  • Maga Diamond 0,22
  • Essence soft metal 49
  • Płytka Moyra Ornaments 3
  • Biały lakier do stemplowania folią Moyra


7. W różu


Na koniec - nie mogło zabraknąć delikatnego, kobiecego różu. Postawiłam na delikatne kwiatowe ornamenty z płytki Moyra stemplowne białym Kadsem oraz trzy róże lakiery firmy Maga.

 
Na małych paznokciach widzicie 13L, na wskazujących i kciukach
12 L – oba z tegorocznej kolekcji letniej. Pod wzorkami ciapane gąbeczką i mieszane powyższe, oraz 9Z z zimy 2016. 


Po nastemplowaniu wzoru na serdecznym w całości, na środkowym częściowo, namalowałam delikatne kwiatuszki i zmatowiłam paznokcie. Na koniec wykorzystałam aplikator do kropek który posiadają stemplowe kadsy. 


Miłym zaskoczeniem po ostatnim zamówieniu tych stemplolakierów z Ali było to, że każdy z nich posiada igiełkę do czyszczenia i przepychania aplikatora :D 


Użyłam:

  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 12L,13L (2018), 9Z (2016)
  • Moyra Ornaments 3
  • Biały lakier do stempli Kads
  • Białą farbkę akrylową 
  • Gąbeczkę, pędzelek, stempel Clear 
  • Top matujący Lovely

Wiem wiem - pazury długie, będę skracać ;)
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba moje zestawienie i które mani przypadło Wam do gustu najbardziej?

Dajcie koniecznie znać w komentarzach czy lubicie takie zbiorcze posty tasiemce, czy wolicie oglądać stylizacje pojedynczo?
Buziaki i do zobaczenia :)







10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie róż to mój faworyt! Nie wyobrażam sobie mieć białych paznokci, a mani różowe jest genialne, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana 😘 Różowe mi tez podoba się najbardziej ;)

      Usuń
  2. Nie lubię zbytnio ślubnych mani, ale numer pięć jest rewelacyjny! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z kolei średnio czuje w białych pazurkach ale podobne zrobie niedługo w innym kolorze 😉

      Usuń
  3. Przepiękne! Podoba mi się french z serduszkiem i srebrne i różowe! I lubię takie dłuzsze posty, bo w sumie pojedyncze stylizacje oglądam na Insta. jeny, masz przepiękne te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przepiekne propozycje, masz racje musze nauczyc sie pikowania bo marzy mi sie mani Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne stworzyłaś te zdobienia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger