Pod żaglami


Ahoj :D 
Wiosna wiosną, ale w powietrzu zdecydowanie czuć lato :D Z resztą – to meteorologiczne właśnie wczoraj się zaczęło. 



Dlatego dziś przychodzę do Was ze zdecydowanie wakacyjnym manicure.
Kocham wszystko, co związane z morskimi klimatami. Do morza włażę tak często, jak tylko mogę. Czy woda zimna, czy ciepła, w dzień, noc, burzę i deszcz ;) Dziś też zaliczyłam plażing na Mierzei Wiślanej ;) Woda jest ciepła, jak zupa :p


Kotwica by mi się przydała, koło ratunkowe już niekoniecznie, bo sama mam taką oponę, że jestem niezatapialna i często mnie znosi haha :D 


Ale wracając -  takich typowo marynarskich pazurów jeszcze na blogu nie było. Kotwiczki, stateczki, łódeczki, to coś co zdecydowanie kocham malować. 


Morską plażę z prawdziwymi muszelkami pokazywałam Wam zeszłym roku, zastanawiam się, czy nie odtworzyć tego zdobienia, bo lubię takie – klik


Też od jakiegoś czasu marzyło mi się połączyć ognistą czerwień z pięknym chabrem. Lakiery to Maga, czerwień z obecnej kolekcji o wdzięcznej nazwie „Dziewczyna Bonda”. Kryje po dwóch, trzech warstwach. 


Ja mam na paznokciach dwie, ale po zdobieniu fotek stwierdziłam, że przydałaby się jeszcze jedna. Kiedy przyjrzycie się dokładniej – widać delikatne prześwity. Śliczny chaberek, to dwuwarstwowiec z zeszłorocznej kolekcji letniej. 


Paseczki robiłam na macie, nie używałam szablonów. Pomalowałam matę, po wyschnięciu zdjęłam płatki lakieru, wycięłam z nich paseczki, ułożyłam na paznokciu i zabezpieczyłam. Niezbyt prosto mi to wyszło, ale trudno :p


Zdobienia malowałam farbkami. Na prawej łapce koło ratunkowe, na lewej kotwiczka. Koło malowałam lewą ręką – ćwiczę nieustannie ;) Aha – nigdy nie wspominałam o tym – kiedy maluje farbkami, zdobienia pokrywam topem dwukrotnie – wtedy dopiero znikają wszelkie nierówności powstające podczas nakładania farbek. Tym razem zdobienia pokryłam bezbarwnym lakierem Maga, po czym zabezpieczyłam topem żelowym. Malunki powstawały tak:



Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0, 22, 20L(2017),16L(2017)
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Gel Top Coat Maga


Lubicie paznokcie w takim klimacie? 
Pozdrawiam gorąco 😘



12 komentarzy:

  1. Oj Ty moj wariacie <3 Mani przepiekne i bardzo kojarzy mi sie wlasnie z Gdanskiem <3 Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie jaade dzis nad morze :).naprawde piekne mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze w ten weekend to był mój drugi dom ;) Dzięki Skarbie 😘

      Usuń
  3. świetne mani, uwielbiam motyw marynistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Uwielbiam marynistyczne klimaty! I w stroju i na paznokciach. Przepiękne pazurki Ci wyszły ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham morskie klimaty! 😊 Plażowanie i spacery brzegiem morza - to jest to. Śliczny mani, jak zawsze. 😉

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger