Cieniowane płatki



Heloł :) 
Dziś mani proste i bez szaleństw. Ale moim zdaniem fajna, wiosenna propozycja :) 



Na pazurkach inspiracja z Instagrama. Odrobinkę zmieniona, bo zamiast klasycznej czerwieni dałam malinową, a bieli nie pokryłam żadnym efektem. Bardzo urodą odbiegająca od oryginału, ale i tak mi się podobała :) 


Lakier, który widzicie to Malinowa Fantazja z kolekcji stałej firmy Maga. Uwielbiam ten lakier, pokazywałam Wam go już wcześniej w poście tu. Mam go obecnie na stopach. Mani i pedi robiłam w jednym czasie, wiec około tygodnia trwałości to super wynik. 


Lakier, jak to Maga współpracuje świetnie, do krycia potrzebuje zaledwie dwóch warstw, a kupicie go tu


Pamiętajcie o zniżkowym kodzie Snaily MAGA, który uprawnia Was do 10% zniżki na nieprzeceniony asortyment w sklepie.


Akcentowane paznokcie to kolorowe kwiatuchy z cieniowanymi od brzegów ku środkowi płatkami. Wykonane oczywiście farbkami. A kropką nad i są srebrne cyrkonie, po jednej na każdym paznokciu oraz wewnątrz kwiatków.



Użyłam:

  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 22,18 Malinowa fantazja
  • Farbki akrylowe
  • Cyrkonie
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Mam nadzieję, że taka propozycja wiosennego mani przypadła Wam do gustu
Pozdrawiam cieplutko

11 komentarzy:

  1. Przepiękne! Nie mogę oczu oderwać od tych kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  2. "proste i bez szaleństw"? ;P Strasznie podobają mi się te cieniowane, kolorowe kwiatuszki ♥
    Ps. Żanetko, jeśli chodzi o top KH Girl Glisten&Glow,to jest na tę chwilę chyba moim ulubionym. Generalnie konsystencja, szybkość wysychania i błysk jest chyba porównywalne do Seche Vite, ale wydaje mi się, że jednak nie ściąga tak końcówek jak SV. Jedynym minusem jest oczywiście dostępność i cena. Ja swój kupowałam na Hypnoticpolish.com za 8,75EUR :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no to za tani faktycznie nie jest...
      Dziękuję Kochana 😘

      Usuń
  3. Kochana zdobienie piekne ale urzekla mnie malinka od Magi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właśnie skrocilam 😉 Jak zwykle - za bardzo... ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger