Hello Baby Boy!


Dzieńdobrywieczór :p 
Wszystko jedno! Ważne, że dobry!  
Jeszcze chyba tak nie było, żebym publikowała posty dzień po dniu, ale dziś okazja jest wyjątkowa!


Wybaczcie, że w tym miesiącu nie zmaluję „Zdobienia na życzenie”, za to dziś jest zdobienie z życzeniami!
Dziś jedna z naszych „pazurkowych sióstr” została Mamą!!!


Ojj, to, że zmaluję na tą okazję paznokcie wiedziałam od początku, kiedy tylko się dowiedziałam, że Karolina jest w ciąży… pewnie niejedno mani z okazji dzisiejszego szczęścia na Instagramie zobaczycie :) 


Ale nie myślcie sobie, że paznokcie miałam gotowe, co to to nie! :D 
Ile ja się nakombinowalam, żeby się dowiedzieć czy będzie dziewczynka czy chłopiec? - wie tylko młoda Mama :D


Pytałam czy woli kiszoną kapustę czy czekoladę..? Przyznała, że zagryza kapustę wafelkami w czekoladzie :p  A na pytanie czy Grześkami czy Princessą, podała zupełnie nic nie sugerującą, bezpłciową nazwę… :D


Nie było wyjścia, trzeba było czekać do ostatniej chwili :p Przemknęło mi przez myśl, by zrobić różowo błękitny gradient, ale się wstrzymałam :D


Pazurki więc na powitanie Dawidka :D (swoją drogą śliczne imię – tak ma na imię również mój przyrodni brat), malowane szybko, więc niedoskonałości wybaczcie :)


Całość zamalowana lakierami Maga oraz tradycyjnie farbkami akrylowymi. 


Na prawej dłoni - z racji, że oburęczna nie jestem - prosta kokardka, na lewej – na środkowym wzorek z agrafką, kokardką i smoczkiem, na serdecznym napis oraz delikatna, srebrna, dzisiejsza data.


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 22,19L(2017)
  • Farbki akrylowe Madisi i Kaibo
  • Top matujący Lovely i Sally Hansen Insta Dri
  • Pędzelek Semilac 00-1

Kochana! ❤❤❤
Jeszcze raz serdecznie Wam gratuluję!
Niech się Słońce zdrowo chowa i bądźcie szczęśliwi!



Fotki robione z udziałem moich pamiątek sprzed 15 lat (wróciły wspomnienia) - na szczęście!!!


Buziaki i do następnego :)







12 komentarzy:

  1. O rany! Naprawdę wspaniała niespodzianka dla Karoliny! :) Zdobienie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tylko jedno: jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy Cię poznałam (przynajmniej wirtualnie) to widziałam, że masz głowę pełną pomysłów. Nie dość, że cudowny prezent dla Karoliny to jeszcze tak pięknie zmalowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie 😘
      Ta pełna pomysłów głowa to czasem bardzo problematyczna jest 😉

      Usuń
  4. Kochana piekne mani, a tak przy okazji myslalam ze rodzinka Ci sie powieksza hihihi <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger