Trójkąty i kwadraty


Hej :)
Dawno, dawno temu… były u mnie paznokcie geometryczne :D  
Właściwie nie wiem czemu tak rzadko mi z geometrią po drodze, przecież to taki wdzięczny temat.


Dzisiejsze mani to… efekt chodzenia 2 dni w białych paznokciach :P  

W poszukiwaniu inspiracji przyszedł mi Instagram i Wy oczywiście :) Nie wiedziałam kompletnie co na tej bieli zrobić - czy kwiatki, czy neony, chyba za wiele pomysłów naraz :p (Białe smużki to efekt matującego topu, który zawsze nakładam pod farbkowe malowanki)


Podpowiadałyście czarne koty, pęknięte lustra, coś szalonego… Dziękuję Wam bardzo za wszystkie wskazówki :* 


Pewnie, gdybym miała publikować mani 13-go w piątek, wybrałabym którąś z dwóch pierwszych propozycji ;) Ale ciut szalono jest :p Na priv dostałam również info o konkursie u Pana Lakiera – jego tytuł to był strzał w dziesiątkę! Trójkąty i kwadraty! I dokładnie tak postanowiłam zrobić ;) Nie biorę udziału w konkursie, bo… powiedzmy, że wiele razy już brałam, starczy narazie ;) 


Chwyciłam wiec za pędzle i zmalowałam takie oto mani. Baza to biel od Golden Rose – Color Expert, a na niej – już tylko i wyłącznie farbki. 



Gradienty robiłam przy użyciu pędzelka typu wachlarz. Gradient robiony farbkami jest najszybszy na świecie. Nie powstają bąbelki, nie trzeba godzinami czekać, aż wszystko dobrze wyschnie. Jednak ja wolę ten lakierowy. Sama nie wiem czemu, może dlatego, że na farbkowym czasem widać pociągnięcia pędzlem - u mnie w tym mani szczególnie na różu. 


Serdeczne paznokcie to na ręce prawej trójkąty, a na lewej kwadraty. Po dwa pokolorowane i pocieniowane.



Użyłam:

  • Sally Hansen Complete Care
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Przyznam się Wam szczerze, że mi to mani średnio się podobało i zmyłam szybko :p 


Zdradzę Wam, że podobny gradient, tylko w połączeniu z czernią szykuję dla Was na już niedługo ;) Teraz mam fazę na różne róże, wiec takich mani możecie się spodziewać niebawem ;) 


Kto ma ochotę na mały wywiadzik ze mną w cyklu "Samouk Potrafi" u Rainbownails serdecznie zapraszam - klik ;)

https://rainbownailsweb.wordpress.com/2018/04/12/snaily/

Buźki 😘




11 komentarzy:

  1. A mi się podoba, super letnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ależ urocze i wiosenno-letnie mani ! Bardzo mi się podoba i to super zdobienie >3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! 😍 Jak zwykle szałowo, ja nie wiem ja ty to robisz że ci same takie piękne rzeczy wychodzą! Pokaż chociaż raz jakiś nieudany mani, bo już całkiem stracę wiarę w siebie jak tak będę patrzeć na te cudowności. 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nieudane mani 😀 Kompletnie mi się nie podoba...
      Dziękuję Słonko 😘❤️

      Usuń
  4. Nawet ładniejsze niż koty ;) hihi bardzo fajne zdobienie i czuć taki powiew lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana oczarowalas mnie tymi wiosennymi a wrecz letnimi kolorami, u mnie wlasnie za oknem pochmurno wiec tym bardziej milo mi ogladac takie zdobienia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobały Ci się? Przecież są przepiękne! To co zmalowałaś to mistrzostwo ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger