Sylwestrowy przepych


Cześć :D 
Dziś pierwsze zdobienie Sylwestrowe. Takie z cyklu: dużo, bogato, błyszcząco ;) 
I najbogatsze z planowanych.   


Może i kiczowate, ale ja lubię gdy na paznokciach w Sylwestra dużo się dzieje i nie przeszkadza mi kompletnie nic. Nawet kiedy każdy z paznokci miałby być w innej barwie holo albo różnych efektach. To jedyna taka noc, kiedy miliardy brokatów, konfetti i wszelkich świecideł sprawiają mi po prostu najzwyczajniej w świecie frajdę :D


Dlatego też, w tym mani każdy paznokieć jest bogato zdobiony. Na większości pazurków widzicie motyw ornamentów z płytki Moyra Ornaments 3. Swoją drogą - wzory na niej są cudowne!


Zauroczona przepięknym foliowym stemplowaniem Violi z Nails by Violka – klik, postanowiłam poprosić Mikołaja o specjalny lakier do stemplowania folią transferową. 
I taki był mój pierwotny zamysł, ale za nic w świecie nie chciała mi się odbić folia na całości wzoru. 


Nie wiem czy to kwestia folii, czy techniki, którą należy opanować. Czy też może trzeba posiąść zupełnie inną, tajemną wiedzę ;) Próbowałam na wzornikach kilka razy… 
Po nieudanych próbach postanowiłam użyć pyłku Metal Manix Gold.


Sam lakier jest super, dostępny jest w trzech kolorach. Ja zgodnie z radami Violi wybrałam biały, wiedziałam, że używać będę zazwyczaj jasnych pyłków i folii. Lakier jest bardzo dobrze napigmentowany, używa się go jak tradycyjnego lakieru do stempli. 


Pyłek wcierałam natychmiast po nastemplowaniu wzoru na paznokciu. Zarówno lakier oraz płytka, to dwa z wielu pięknych prezentów świątecznych :D Dostałam też świąteczną czekoladkę dołączoną do zamówienia :p
Mamowy Mikołaju bardzo Ci dziękuję 😘


Na dwóch pazurkach lewej ręki wylądowały tradycyjne symbole sylwestrowe. Kieliszek, wypełniony brokatowym szampanem,  który krąży po internatach oraz zegar. Są to oczywiście malowanki farbkowe. 

Paznokieć z kieliszkiem jest matowy, a sam kieliszek pokryty topem nabłyszczającym. Topem tym zabezpieczałam również brokatowe wzorki przy użyciu pędzelka.


Na zdjęciach jest to mało widoczne, ale wskazówki zegara są robione lakierem bazowym całego mani i są delikatnie wypukłe – 4 warstwy lakieru, po nałożeniu topu. Paznokcie zabezpieczyłam topem wodnym od Born Pretty Store, o którym więcej możecie poczytać tu.


Użyłam:

  • Lovely nail growth
  • Maga Diamond 23
  • Lakier do stemplowania folią Moyra
  • Pyłek Metal Manix Gold Indigo
  • Płytkę Moyra Ornaments 3
  • Farbki akrylowe
  • Stempel Clear, pędzelki


Krok po kroku przeprowadzę Was teraz przez stemplowanie przy użyciu pyłku. Jest to niemal tak proste, jak zwyczajny stamping :)
  1. Malujemy paznokieć na czarno i czekamy aż bardzo dokładnie wyschnie
  2. Wybieramy interesujący nas wzór z blaszki i nanosimy lakier
  3. Lakier za pomocą zdrapki rozprowadzamy po wzorku zbierając jednocześnie jego nadmiar
  4. Odbijamy wzorek z płytki na stempel
  5. Nanosimy na paznokieć
  6. Nakładamy na wzór pyłek, który potem wcieramy kolistymi ruchami
  7. Nadmiar pyłku strzepujemy miękkim pędzlem
  8. Pokrywamy całość topem wodnym

Jak Wam się podoba takie zdobieniem szaleństwo? :D
Pozdrawiam
Żaneta 


27 komentarzy:

  1. Piekne!Wszystkiego dobrego w nowym roku 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bogato, ale za to jak spójnie ;) Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście jak się błyszczy to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo iż nie lubię takiego przepychu na pazurkach to zdobienie bardzo mi się podoba!!! A ten lakier to też planuję kupić ale nic poza nim nie mam w planach, więc zakup czeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Sylwester wygląda naprAwdę fajnie. Zastanawiam sie tylko jak Ty dajesz rade wciaz z takimi długimi paznokciami. Mnie moje juz zaczely irytowac i przy najblizszej okazji je skroce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie hyponychium, że nie mogę mieć zupełnie krótkich bo mnie boli i nie jestem w stanie się niczego dotknąć... Ale co jakiś czas skracam :D Zazwyczaj o 4 mm :D

      Usuń
  6. Rocco barocco i obłęd w ciapki ... kocham, kocham takie bogactwa na pazurach. Mogłabym je nosić codziennie ... ale nie pasują na co dzień. Wrzuć mi na priv zdjęcie tej folii która nie chce sie odbijać. Ja stempluje wszystkimi foliami jakie mam pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak wiedza tajemna :D Też chcę tak czarować. Jak Ty :p

      Usuń
  7. Faktycznie bogato wkraczasz w ten nowy rok i niech tak zostanie , nie tylko na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze Ty zdolniacho... Zdobienie niesamowite, robi efekt wow :* A z okazji zblizajacego sie Roku 2018 Zycze Ci kochana aby nadchodzacy Rok byl lepszy od poprzedniego, buziaki dla Ciebie i Kuby :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Monia 😘 My Tobie również! ❤️❤️❤️ Buuuuuziaki 🙂

      Usuń
  9. Faktycznie na bogato :) Wyszły świetnie :) Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Szczęśliwego Nowego Roku! ❤️

      Usuń
  10. Kojarzy mi się tak barokowo. Jest bogato, jest przepych, jest ... po prostu szałowo i pięknie ;) Ale masz super Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany jak cudownie i bogato! Ten lakier Moyra do stemplowania folią będzie na mojej wishliście na rok 2018 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym zdobieniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne! Niesamowite rzeczy tworzysz na tych paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger