Magiczny magnetyzm


Część Kochani :)
Dziś miało być zupełnie inne mani. Zmysłowe, kobiece i eleganckie. Wrzuciłam wiec na pazury czerwień i rajstopkę i nastąpiło zaćmienie… 



A, że szykowała mi się imprezka, na JUŻ potrzebowałam efektownego, ale szybkiego w wykonaniu manicure! A, to które Wam dziś pokazuję do takich właśnie należy.


Nie jest ono moim pomysłem -  jak zobaczyłam przecudne pazurki naszej koleżanki, na których działa się magia od razu pobiegłam z zapytaniem czy mogę się zainspirować :p Zaglądajcie na Instagram – Mat Maja – klik.
To właśnie jest super i od tego się mamy – inspirujmy się wzajemnie!


Na moich paznokciach widzicie podbite jedną warstwą czerni od Magi, kocie oczko od El Corazon. Nałożyłam dwie warstwy lakieru, każdą z nich magnesując. Lakiery magnetyczne 3D od EC, kryją słabiutko dlatego wymagają czarnej bazy, a każda warstwa wydobywa głębię.


Stempelek na dwóch pazurkach każdej z dłoni to wzorek z płytki . Stemplowalam również lakierem EC – duochromem, na który zupełnie niepotrzebnie wydałam majątek. Piękne duochromy, które świetnie stemplują posiada nasza Maga, co pokazywałam Wam w poście tu.


Ja postawiłam na linię falistą. Aby taką zrobić trzeba mieć dwa magnesy i… trzy ręce :D Magnesiki układa się równolegle do siebie, jeden przy wolnym brzegu, drugi przy skórkach. Moją „trzecią” dłonią był mój syn, który sprawdził się w roli asystenta fenomenalnie. 


Sam lakier jest śliczny. Mieni się od fioletu, przez róż i rdzawy kolor aż po złoto. Nawet nieostemplowany prezentuje się fajnie.


Tu w świetle dziennym.


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 23
  • Kaleidoscope Magnetic nail polish "Cat's eye" "Duo Magic Cats" №Mur-71 9 ml - klik
  • Kaleidoscope Special paint for stamping nail art №stm-59 Duo magic cat 9 ml - klik
  • Płytka A 59
  • Stempel Clear BPS 
  • Sally Hansen Insta Dri



Lubicie kocie oczko na paznokciach?
Pozdrowionka 😘
Żaneta  


8 komentarzy:

  1. Piekne i magiczne pazurki a Kuba masz racje dal rade <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym bez niego zrobila... Na pewno nie te paznokcie 😉 Dziękuję Monia Kochanie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio na nowo zakochałam się w efekcie kociego oka :)
    Twoje zdobienie prezentuje się fantastycznie! :) Coś podobnego można osiągnąć okrągłymi magnesami - widziałam takie u Born Pretty Store :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko ♥️ Ale i tak chyba potrzebne są dwa?

      Usuń
  4. Kocie oczy bardzo mi się podobają, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować :) Twoje pazurki tradycyjnie już obłędne! Mega eleganckie i takie trochę tajemnicze też ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Dzięki Kochana 😘 Musisz koniecznie spróbować kotka ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger