Wiosna w odcieniach nieba

 


Witajcie :)
Po wielu zawirowaniach pogodowych - wiatrach, śniegach, burzach, już niebawem nasze niebo rozświetli słonko, a temperatura w cieniu poszybuje nawet do dwudziestki.



Kocham meteorologię, Ale jeśli obserwujecie mnie na Insta, to już pewnie to wiecie. Żałuję, że na studiach miałam zaledwie jeden semestr meteorologii, a właściwie agrometeorologii. Wszystkie informacje chłonęłam jak szalona. Typy chmur, izobary, izotermy, izohiety, fronty i ich rodzaje, szlaki gradowe, powstawanie zjawisk - kręciło mnie to bardziej niż biochemia, rachunkowość podatkowa, czy prawo gospodarcze, które też kochałam. Tak wiem - jestem zdrowo rąbnięta. 
 

Niebieski. Lubię ten kolor na paznokciach. Z czym utożsamiacie tą barwę? Ja właśnie z niebem :) Odcienie bezchmurnego nieba mamy przeróżne, od jaśniutkiego po wschodzie słońca, przez intensywny błękit w południe i przymglony ciemny niebieski, po granat po zmroku. Ja najbardziej kocham kolor nieba tuż po zachodzie słońca - jeszcze nie ciemno, a już nie jasno ;)
 

Kiedy mój partner pracował jeszcze jako dostawca sushi, to często po zachodzie słońca, towarzyszyłam mu w pracy i podziwiałam świat w tym pięknym świetle, a on klął, bo wtedy widoczność dla kierowcy jest ponoć najgorsza. Teraz niestety nie pojeżdżę sobie w tych pięknych okolicznościach, za to jeżdżę fajnymi furami, bo pracuje w popularnej wypożyczalni aut (farciarz - tyle znanych osób poznaje!) i choć teraz stacjonuje na lotnisku (obserwując flightradar wiem, kiedy wstawić ziemniaki na obiad) , to kiedyś rozwoził je i miałam czasem kilkanaście super samochodów pod domem. Mogłam wtedy wybrać i przejechać się takim, który pasował mi do paznokci :p
Aha, właśnie. Paznokcie :D
 

Padło na kolory nieba. Lakiery, których użyłam to granacik od Wibo, z serii "1 coat" - faktycznie, krycie jest ekstra oraz neess "Perski niebieski". 
 

Kwiatuszki malowałam dwoma metodami - mniejsze one strokiem, większe białą farbką i cieniowałam od środka granatem. Farbki, których użyłam, to oczywiście te najzwyklejsze, ze sklepu dla plastyków, firmy Madisi. Kupuję je na allegro. Kosztują ok. 7 zł za 100 ml., mam ich ponad 30 :)
Całość manicure zmatowiłam topem od Lovely. 
 

Mam nadzieję, że zdobionko Wam się spodobało :) Ciekawe, jaki odcień nieba Wy lubicie najbardziej? A może wogóle nie zwracacie na to uwagi?

Buziam i do sklikania
Snaily


2 komentarze:

  1. Piękne te kwiaty :) bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana 😘💙 Te chyba wychodzą mi najlepiej 😊

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger