Lato w tropikach


Hej Słoneczka :) 
Kończy się właśnie projekt Creative Nail Party na blogu Cienistość, a tematem ostatniego tygodnia są pazurki do sukienki. Ha ha ha :D 



Zapowiadałam Wam, że marzą mi się żółciutkie paznokcie do kiecki znalezionej w internetach, ale niestety nie wyszły… No i zaczęło się… Co ja się w tym tygodniu nie nakombinowałam… Miałam paznokcie niebieskie, fioletowe, czerwone… Nic mi nie pasowało! 


Ja osobiście sukienek nie noszę, a jedyną kiecką w mojej szafie jest po prostu czarna sukienka :p Każdy mój strój wybieram pod paznokcie - naprawdę! Nigdy odwrotnie, może stad ten problem :p 

Tak wiec postanowiłam zrobić jakiekolwiek pazurki i dopasować do nich kiecki znalezione w sieci :p Myslę, że do białej lub poniższych, nosiłabym takie mani:


źródło: internet

Mam nadzieje, że Paulina wybaczy mi ten nietakt i uzna moją pracę...
Szkoda, że czasowo mi nie wyszło na ten tydzień, bo przygotowuje kilka zdobień do… sukien ślubnych :) Myślę, że w pierwszym tygodniu czerwca opublikuję taki post. Wcześniej oczywiście prace pokaże Wam na moim Ig klik i Fb klik.


A dzisiejsze mani to nic oryginalnego. Podobnych zdobień widziałam już chyba kilkanaście. Nie mam pojęcia, kto jest prekursorem tego zdobienia.


Delikatne, czarne, geometryczne wzory na białym tle + listki, ewentualnie kwiaty, motyle, wszystko, co kojarzyć się może z letnią naturą i latem w tropikach 🌴


Piękny lakier, który gości na większości moich paznokci to niesamowity, neonowy koral od Magi. Lekko żelkowy, kryjący po trzech (myślę, że na krótszych paznokciach
dwóch) warstwach. Podczas wysychania delikatnie matowieje, więc dobrze jest go pokryć nabłyszczającym topem.


Do zdobienia użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0, 22, 15L (2018)
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Matujący top Coat Lovely pod malowanki farbkowe
  • Gel Top Coat Maga

Powiem Wam, że nauczona doświadczeniem z zeszłego roku z ciężkim foceniem korali - klik, tym razem zdjęcia robiłam telefonem syna. Niestety - o zgrozo (!) moje palce wyglądają jak plastikowe - wrrr :( 


Jak Wam się podoba moja propozycja tego popularnego mani?
Buziolki  



14 komentarzy:

  1. Kochana bardzo podoba mi sie wplecienie czerni w te zdobienia, wyszlo niesamowicie szykownie i z klasa ;D i trendy oczywiscie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Słoneczko Ty moje 🌞😘💖

      Usuń
  2. Mi sie bardzo podobaja. Swoje paznokcie na roczek corci bede robila w poniedzialek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘
      Jeju, ale ten czas leci...

      Usuń
  3. Prześliczne! Takie mani to pasuje do każdej letniej kiecki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Kochana jesteś niesamowicie uzdolniona bestią, chciałabym mieć chociaż część tego talentu 😍

    Ja też często wybieram je w chłodnych porach roku, bo najładniej wyglądają na ciemnych bazach ☺ ale z drugiej strony cudownie lśnia w słońcu😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana bardzo 😘 Ale Ty jesteś mega uzdolniona!!! 😍
      Ja się kocham teraz w neonach i jakoś inne mani do mnie nie przemawia, choć trzeba zrobić mały przerywnik :D

      Usuń
  5. Jakie piękne!!! 💖 Za każdym razem jak widzę Twoje cudeńka to nie mogę wyjść z podziwu jak precyzyjnie na takich małych powierzchniach paznokci potrafisz malować. 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 zdecydowanie wolałabym umieć na czas malowania powiększać paznokcie ;)

      Usuń
  6. Wyszło fantastycznie! Mega mi się podoba takie połączenie neonów, tropkikalnych kwiatów oraz czarno-białych geometrycznych wzorów, w sumie to najmodniejsze motywy na wakacyjnych sukienkach :D Ekstra! ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger