JUNGLE - Maga



Hej :) 
Dziś przychodzę do Was z najnowszą kolekcją firmy Maga – JUNGLE. 

Ktoś mógłby powiedzieć, że lakiery pękające to żadna nowość, ale powiem Wam szczerze, że dla mnie to przede wszystkim sposób na mega szybkie i niesamowicie efektowne mani.
Jak wiadomo obecnym światem paznokciowym rządzą błyskotki. Uwielbiamy nosić je solo, ale też przykrywać częściowo choćby stemplami. Takie "puszczające oczko gwiazdy" spod jakiegoś wzoru prezentują się zjawiskowo. A obecna pogoda – przepiękne, letnie słońce, potęguje błysk i sprawia, że nasz manicure staje się jeszcze bardziej niesamowity.


Naprzeciw tym potrzebom wyszła firma Maga, tworząc kolekcję JUNGLE.
Składa się ona z trzech błyskotek oraz nawierzchniowego czarnego, pękającego lakieru.


JUNGLE J1



Napakowany jest mnóstwem złoto zielonych drobinek. Chyba najbardziej ze wszystkich – pokryty pękającym lakierem – przypomina mi łuski egzotycznych gadów. Wymaga bazy. I moim zdaniem najlepiej prezentuje się na czarnej.
 
JUNGLE J2

Mieni się w barwach fioletu i błękitu. Posiada rożnej wielkości drobiny, przez co pod wpływem światła odbija promienie pod rożnym kątem. Również wymaga podbicia.


JUNGLE J3

Przepiękny kameleon. Ślicznie kryje i nie wymaga bazy. Mieni się w odcieniach zieleni, fioletu, złota.

Jedna warstwa lakierów na bieli: 


Jedna warstwa lakierów na czerni: 


Zmywanie lakierów jest analogiczne do zmywania brokatów – ja używam przeznaczonych do tego klipsów, ale jeśli ich nie macie, możecie nasączony wacik przyłożony do paznokcia owinąć folią aluminiową.
JUNGLE J0

To czarny, pękający lakier nawierzchniowy, o rzadkiej, wodnistej konsystencji. Pod wpływem wysychania, kurczy się i rozrywa tworząc na lakierze fajne, nieregularne wzory. UWAGA! Działa tylko na lakierach. Nałożenie o na gołą płytkę, wzornik, czy odżywkę poskutkuje matowymi smugami, ewentualnie niewielkimi rysami. 


To, jak pęka uzależnione jest od lakieru bazowego – jego struktury oraz grubości warstwy jaką nałożymy. Zaleca się nałożenie dość grubej warstwy tego lakieru, ja zdecydowanie bardziej lubię używać go w mniejszych ilościach. Lakierem przed użyciem należy wstrząsnąć.  Wysycha szybko i podczas odparowywania matowieje, dlatego też należy pokryć go po wyschnięciu i spękaniu topem nabłyszczającym (choć powiem Wam, że ten matowy efekt też mi się podoba).


Na Instagramie pokazywałam Wam jak prezentuje się wysychanie i pękanie lakieru crackle na poszczególnych efektach serii Jungle  i jak wygląda przed i po pokryciu topem klik.
Lakiery możecie kupić na stronie sklepu. Ich regularna cena to 24,99 zł za sztukę.
Od dziś, dostępne są również zestawy kolekcji – kupując je w duecie, bądź jako całą kolekcję oczywiście oszczędzacie. Klikajcie na baner, by przenieść się do sklepu.

https://www.sklep.maga-lab.pl/38-lakiery-jungle

Oczywiście możecie kupić również sam pękający lakier. Można go stosować na rożne lakiery i efekty. Ja pokażę Wam na ślicznych błyskotkach od Magi:
  1. Holo H1
  2. Holo H4
  3. Księżyce Jowisza 809 Io
  4. Księżyce Jowisza 806 Tebe
  5. 805 Kale
  6. 802 Elara
  7. 11L (2018) Czas na Imprezę
  8. 7Z (2018) Niebieska Migotka
  9. 12Z (2019) Pasażer
  10. M-Ray R4
  11. Pyłek MAGA Holo
  12. Pyłek Zakochana Księżniczka


Jutro na Instagramie pokaże Wam jak te śliczne efekty się mienią w słonku :)
Oto jak efekty prezentują się pod lakierem pękającym:


Właśnie… Jak możecie zauważyć na bardzo chropowatej powierzchni lakier crackle nie popęka tylko wsiąknie. Jeśli chcecie pokryć nim pyłki, należy je wyrównać i pokryć topem przed nałożeniem nawierzchniowego, pękającego lakieru (11,12).


ZDOBIENIE 


Ja do swojego mani użyłam kameleonka J3, a lakierem pękającym pokryłam w całości paznokcie serdeczne oraz fragmentarycznie paznokcie środkowe – na lewej połowę paznokcia, na prawej wzór serduszka.
 

Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 23
  • Maga Jungle J3,J0
  • Gel Top Coat Maga


SUPERPROMOCJA 2+1 
Od dziś do 10 czerwca trwa również SUPERPROMOCJA 2+1 na lakiery z serii Diamond oraz hybrydy – lećcie paczeć ;) KLIK
Pamiętajcie, że na produkty objęte promocją mój zniżkowy kod "Snaily MAGA" nie obowiązuje, ale na pozostałe, m.in. JUNGLE - już tak :)


Jak podoba Wam się ta kolekcja? Jestem ciekawa, czy któryś z lakierów szczególnie przypadł Wam do gustu? Kto widział filmiki na IG, na pewno przyzna mi rację, że zdjęcia nie oddają piękna tych lakierów.
 

Buziaki


Jeszcze troszkę zdjęć zdobionka:

6 komentarzy:

  1. Kocham blyskotki, więc ta seria zdecydowanie wpisuje się w mój gust 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jakoś nie przepadam za tym pękającym efektem, ale błyszczące lakiery są super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podoba jak pęka „w oczach” i te drobinki zaczynaja prześwitywać :p

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger