Snaily i Dora malują - Walentynki




Cześć Słoneczka :)  
Dziś kolejny post, w którym z Dorotą próbujemy dopasować make up do manicure, bądź – jak kto woli – odwrotnie… ;)  



Choć jednak to drugie sformułowanie pasowałoby zdecydowanie bardziej, bo Dora dużo szybciej ma gotowy makijaż, a ja czekam do ostatniej chwili :p


Jak nietrudno się domyśleć, dziś w projekcie nie króluje kolor, ale temat – jak widać po serduszkowym znaczniku na zdjęciach przy logo – są to oczywiście Walentynki


Jaki powinien być być makijaż na taką okazję? A jaki manicure?
Oczywiście – kto, co lubi, ale my poszłyśmy w klasykę i zmysłowość.


Dorota zmalowała seksowne, tajemnicze smokey eyes z delikatnym czerwonym serduszkiem dla podkreślenia walentynkowego charakteru makijażu.


Produkty, jakich użyła do stylizacji możecie oczywiście znaleść na Jej instagramowym profilu – klik
Dorota wróciła również do klasycznego blogowania :) Zaglądajcie tu!


Ja poszłam w klasyczną czerwień. Lecz w moim mani procentowy udział czerwieni i czerni jest inny niż w powyższym makijażu. 


Jak wiecie dla mnie jeden kolor w stylizacji to po prostu nuda… Choć akurat czerwień to jedyny kolor, który jestem w stanie używać na paznokciach właśnie solo. Niemniej jednak zależało mi na zaakcentowaniu choć jednego pazurka na dłoni. 


Myślałam nad czymś pasującym ale jednocześnie zmysłowym i eleganckim. Wybór padł na klasyczną, czarną rajstopkę. 


Umieściłam na niej drobne serduszka z płytki oraz czerwone serduszka już w wersji błyszczącej i nieco wypukłe – 3 warstwy.


Użyłam:
  • Sally Hansen nailgrowth Miracle
  • Maga Diamond 0+23, 15
  • Czarny lakier do stempli Kads
  • Szablony serduszka
  • Płytka to 37
  • Stempel clear
  • Topy Sally Hansen Insta Dri, matujący Lovely


Mam nadzieje, że zarówno mani jak i make up przypadły Wam do gustu.


Zdradzę Wam, że na jutro szykuję kolejny, ostatni oczywiście,  walentynkowy post, a w nim oprócz nowego zdobienia z tej okazji, zobaczycie wszystkie walentynkowe mani, jakie udało mi się stworzyć w tym sezonie.
Do „zobaczenia”
Żaneta

16 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł na zdobienie i makijaż <3 Walentynki pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Słonko 😘 Cieszymy się, że się podoba ♥️

      Usuń
  2. Świetnie Wam to wyszło! Zarówno manicure jak i make up pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc bardziej podoba mi się Twoje mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo 😘 W manicure więcej się dzieje...A ja bym tak bardzo chciała tak zrobić oko jak robi to Dorota 😍 Za nic nie umiem się tak pomalować...

      Usuń
  4. Makijaz mi sie podoba, ale Twoje mani bije wszystko na glowe, kurcze takie malowanie paznokci to dla mnie czarna magia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę patrzeć setki razy na Twoje rajstopki a i tak za każdym razem będę się nimi tak samo mocno zachwycała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Kocha rajstopkowe motywy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój zaakcentowany paznokieć to też takie smokey sexy :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger