Serduszka na łańcuszkach


Weekendowe Heloł Kochani
💓   
Pamiętacie moje gwiezdne łańcuszki – klik? Obiecałam Wam wtedy w podobnym stylu serduszka ale w innej kolorystyce. No to są ;)  


Rozpisywać się nie będę bo jestem wyjechana i spędzam cudowny weekend :p
Dziś typowo walentynkowo. Czerwień to moja ukochana, najulubieńsza Bourjois, na akcentowanych pazurkach widzicie bardzo delikatny jej gradient z różem od Miss Sporty (kolejny lakier, który wykończyłam). Czerwony brokacik skrzący się wewnątrz serduszek i na niektórych koralikach to Essence.


Początkowo mani nosiłam w wersji matowej i ta chyba bardziej podoba mi się na fotkach - zobaczycie na samym końcu wpisu. 

Na pazurkach na żywo wykończenie glossy podobało mi się zdecydowanie bardziej i takie właśnie pazurki mam obecnie na sobie ;) Same zdecydujcie, która wersja bardziej Wam się podoba :) Wzorki  to oczywiście farbkowe malowanki.


Użyłam:
  • Bourjois La laque gel - 5 Are you reddy?
  • Miss Sporty clubbing color 045
  • Essence the gel 15 Hey, love!
  • Farbki akrylowe Madisi
  • Top matujący Lovely
  • Top Sally Hansen Insta Dri
  • Pędzelki, gąbeczkę do gradientu



Pozdrawiam
Żaneta  💓💓💓


I wersja matowa:


17 komentarzy:

  1. W obu wersjach przepiekne <3 Milego wypoczynku Ci kochana zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowe są przepiękne ♥.♥ Kurcze, tak mi się podobają te łańcuszki, że szok! Udanego weekendu Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyciągaj w końcu swoje farbki i maluj Kochana!!! 🎨
      Dziękuję ❤️😘

      Usuń
    2. jakoś nie mogę si przemóc - ostatnio cierpię na brak weny :/

      Usuń
  3. Obie wersje super. Do zdjęć chyba bardziej matowa, ale na żywo tez bym pewnie nosiła błysk :) Tymi łańcuszkami wciąż się zachwycam. Chciałam coś podobnego machnąć lakierem, ale nie wyszło to fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj farbek Kochana 😘 Choć fajnie wychodzi jeszcze tuszem kreślarskim 😉

      Usuń
  4. Ślicznie to wygląda :) ale dla mnie chyba bardziej błysk, chociaz ten mat tak kusi... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę bo już się przestraszyłam że w wersji nablyszczonej są po prostu brzydkie 😘

      Usuń
  5. Hmm, jak dla mnie lepiej wygląda w połysku! Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jakie śliczne! ❤️ Bardzo walentynkowe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger