Snaily i Dora malują - Fiolet




Hej Kochane :) 
Zgodnie z niedawną obietnicą pojawia się nowy projekt… 
Wiem, że może najpopularniejszym w sieci pytaniem jest „jakie paznokcie do tej sukienki?”, jednak dla mnie najbardziej kompatybilny z manicure powinien być właśnie makijaż ;)


Z resztą, ja zawsze dobieram strój do paznokci, nigdy odwrotnie, o czym wspominałam już wiele razy... Poza tym sukienkę można zawsze zdjąć :p… A jak paznokcie mam pstrokate to outfit w bieli i czerni zawsze się sprawdzi ;)


Nie wiem czy pamiętacie takie archaiczne czasy, ale był okres kiedy każda elegancka dama miała kolor manicure pod kolor szminki… Dziś do odważniejszego oka robi się zazwyczaj delikatne usta i odwrotnie, choć ja akurat lubię czasem zaszaleć i mieć wszystko bardzo wyraziste…


Jak zdążyliście już zauważyć projekt to duet manicure + make up. Za to pierwsze odpowiadam ja, piękne makijaże tworzy Dorota Hyjek. Będzie to cykl kompatybilnych stylizacji i w każdym miesiącu zobaczycie nowe, którego punktem wyjściowym będzie barwa lub też temat ;)


Na zdjęciach pojawiać się będzie dodatkowe logo składające się z literek S i D oraz wskaźnika kolorystycznego lub tematycznego. Za każdym razem, kiedy je zobaczycie oznaczać będzie, że jest pasujący do manicure makijaż. I na odwrót ;)


Skoro rozpoczął nam się rok 2018, a Instytut Pantone ogłosił jego kolorem
ultrafiolet, to na pierwszy rzut postawiłyśmy na tą właśnie barwę. Delikatnym dodatkiem kolorystycznym stało się złoto, modne w tym karnawale.


Dorota do pięknego fioletu na powiece dodała złotą kreskę. Ja postawiłam na paznokcie pikowane ze złotym bulionem i delikatną tasiemką - złotą naklejkę wodną.


Jak robię pikowane paznokcie pisałam w poście tu. Dziś pierwszy raz mam ten motyw w kolorze innym niż biel. I niestety to nie był dobry pomysł, mani najzwyczajniej w świecie mi się nie podobało... Zdecydowanie bardziej lubię pikowanie na bieli.
Lakierem, którego użyłam do manicure jest piękny fiolet od ChiodoPRO, którego do zrobienia pikowania użyłam aż siedmiu warstw, choć niestety tego na fotkach nie widać! No i lakier się skończył ;)



Do zdobienia użyłam:
  • Lovely nail growth
  • ChiodoPRO 68 (lakier tradycyjny)
  • Drobny złoty bulion
  • Złota naklejka wodna
  • Topy Sally Hansen Insta Dri i matujący Lovely
  • Cienki pędzelek, sondę, białą tasiemkę do zdobień

O szczegółach dotyczących makijażu, dowiecie się na Instagramie Doroty, do którego odwiedzin bardzo Was zachęcam – klik


Piszcie koniecznie jak podoba Wam się nowy cykl! A może chciałybyście zobaczyć coś konkretnego?
Pozdrawiam :)
Żaneta

22 komentarze:

  1. Pomysł na wpisy bardzo fajny :) Ciekawa jestem Waszych następnych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana 😘 Następne już niedługo ❤️❤️❤️

      Usuń
  2. Absolutnie genialny pomysł na projekt!
    Zdobienie bardzo mi się podoba ;) Ja nawet wolę pikowanie na fioletowym niż na bieli :p
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę 💜 A mi się wydaje że na błyszczącej bieli lepiej było widać pikowanie ;)
      Dziękuję Kochana 😘

      Usuń
  3. Swietny pomysl na wpisy! Piekne masz paznokcie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super. ;) Chociaż ja zazwyczaj maluję się w "mojej" tonacji i nie szaleję, więc bardziej głowię się nad strojem pasującym do mani, niż makijażem. :D I jak zawsze - przepiękne mani, nikt nie tworzy takich cudeniek jak Ty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘 Ja zazwyczaj tez miałam na powiekach brązy albo szarości, ale przez Dorkę zaczęłam ostatnio szaleć i z innymi kolorami :D

      Usuń
  5. Super pomysł! A fioletowe pikowanie bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się jakoś tak z kajdankami, Greyem itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?! O proszę! W życiu bym na to nie wpadła! To w takim razie muszę zrobić jeszcze czerwone! ❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Ja już mówiłam,że projekty są zawsze fajne :D paznokcie są nieziemskie, takie eleganckie przez to pikowanie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest paznokciowe arcydzieło, bardzo, ale to bardzo mi sie podoba :) Obserwuję i czekam na kolejne projekty. Czysta inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘
      No i - witaj na pokładzie 😍❤️

      Usuń
  8. Pomysl niesamowicie mi sie podoba kochana, bede sledzic Wasze kolejne poczynania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Monia faktycznie! Coś wypisz, wymaluj dla Ciebie!!! 😘😘😘

      Usuń
  9. Super pomysł na projekt - jesteś niezgłębioną studnią pomysłów Żanetko i moim absolutnym guru ♥ Fioletowe pikowanie podoba mi się bardzo, wszystko widać wyraźnie.. Makijaż też piękny...u mnie królują brązy, ewentualnie złamane brudnym różem - kiedyś używałam kolorów ale mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojoj, zawstydzasz mnie Kochana :) Bardzo dziękuję 😘
      Ja z kolorami dopiero zaczęłam szaleć ;)

      Usuń
  10. swietny projekt paznokcie jak i makijaz mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kolejny duet i jestem ciekawa co będzie tematem przewodnim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :D Póki co - słodka tajemnica, choć bardzo łatwo zgadnąć ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger