Granatowa satynka


Cześć Kochane  
Już od jakiegoś czasu czaiłam się na drugi z tematów w projekcie Asiulcowej, mianowicie na granat.



Zrobienie mani odwlekałam dość długo, bo starałam sobie przetłumaczyć, że pod granat można podciągnąć również jego odcienie, jak kobalt, indigo, czy chaber…


Dla mnie granat to granat :p Ja posiadam w swoich zbiorach zaledwie jeden lakier, który czystym granatem mogę nazwać. Jest to Wibo 1 Coat Manicure 21:



Jednak w ostateczności zdecydowałam się na piękny Sophin Vinyl z kolekcji Blue Lagoon nr 366:



Lakier kupiłam na wyprzedaży na blogu Lakierowe Rewolucje.  Jest śliczny, ja się zakochałam 💙 Kryje ślicznie, wystarczą dwie warstwy. Mimo, że lubię szersze pędzelki, to chyba zaczynam przekonywać się do tych sophinowych :p Takie wykończenia uwielbiam w macie, dlatego też całość pokryłam matującym topem Lovely.



Elementem dekoracyjnym początkowo miał być na jednym paznokciu kwiatuszek malowany metodą one stroke, koncepcję tą jednak w ostatniej chwili zmieniłam. 



Postawiłam na rajstopkę  zrobioną na części paznokcia i na ręcznie malowane, listeczkowe ornamenty mocno nabrokatowane. 


Do tego użyłam lakieru p2 SAND Style 150 Lucky, również kupionego na innej blogowej wyprzedaży, tym razem u Jagodowej. Ozdoby to dwie warstwy lakieru.


Użyłam

  • Lovely nail Growth
  • Sophin Vinyl 366
  • p2 SAND Style 150 Lucky 
  • Maga Diamond 0+23 (efekt rajstop)
  • Top matujący Lovely
  • szablony - paski do frencza
  • pędzelek do zdobień Bqan #1


Mi zdobienie podoba się średnio, wiec pewnie niebawem je zmyję, ale za to jest szansa, że może spodoba się Wam - hehe ;)


Kochane, ostatnio wrzucam posty co trzeci dzień i chyba przyznacie same, że trochę to dużo... W najbliższym czasie ograniczę się do jednego, dwóch postów tygodniowo, ale postaram się w tzw. międzyczasie wrzucać jakieś mani na IG i FB. Także, kogo jeszcze ze mną nie ma, zapraszam na moje profile społecznościowe: Instagram – klik, Facebook – klik.
Do zobaczyska :)
Żaneta




27 komentarzy:

  1. Kochana przepiekny granat <3 a tego lakieru z P2 bede szukac w Dm-ie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czemu zdobienie Ci się nie podoba :( Moim zdaniem jest super. Chociaż oczywiście ja też mam takie, które inni lubią, a ja się w nich nie czuję ;)
    Zawstydziłaś mnie, bo ja na granat będę miała tylko recenzję granatowego lakieru :D Spróbuję się wykazać przy sweterku, ale tak późno wracam do domu ostatnio, że nie mam światła do zdjęć :/ I od razu się odechciewa :p
    Też miałam obawy, czy kobalt przejdzie. Ja mam coś na granicy. Mam za to jeden bardzo ciemny granat, ale już go używałam na blogu, więc nie chciałam się powtarzać ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sztuczne swiatlo. Ale o takiej mocy jak chyba na sali operacyjnej :p A pod granat można duzo podciągnąć choć na wielu moich fotkach ten kolorek wyglada typowo niebiesko ;) 💙

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają!!!
    A lakiery vinylowe kojarzą mi sie z wysokim połyskiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie bardzo podoba :). Piekny efekt:). U mnie posty pojawiają sie raz w tygodniu i dobrze mi z tym :)) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluje tak czesto, ze mogłabym pisac codziennie, tylko czasu brak... A przecież jest i Instsgram i FB :) A tam posty zajmują mniej czasu ;)

      Usuń
  5. Ten lakier jest piękny, ale u mnie tak leżał i leżał... cieszę się, że ma lepszą właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się bim dobrze zając Kochana ;) Ale ja bym takiego cacka za żadne skarby nie wypuściła z rąk ;)

      Usuń
  6. Mi, zarówno pazurki jak i zdobienie bardzo się podoba !!! A kolor jest obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie nie rozumiem dlaczego Ci się nie podoba ;) Wzór jest bardzo ładny, kolor lakieru też i tak sobie myślę... że po prostu marudzisz ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może u tak ;) Dla mnie jest po prostu za proste... Ta rajstopka na prawej dłoni wyszła mi lepiej ;) I żałuje, że nie zrobiłam jej tez na środkowym :) No tak juz mam :p

      Usuń
  8. bardzo ładne lubie taki odcien niebieskiego i z tym zdobieniem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja temat granat potraktowałam jako "ciemny niebieski", więc spokojnie się łapiesz :)
    A zdobienie jest przepiękne - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wygląda ten kolor w macie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To, że mi się podoba to chyba mało powiedziane! Kolejne cudowne zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mani jak zawsze śliczne, ja też nie wiem, co tu jest do niepodobania się. :P Haha, widzisz, a ja mam odwrotnie, jeśli już sięgam po odcień niebieskiego, to zawsze granatowy. Mam ich chyba z 6. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę :) Ja taki prawdziwy granat Man tylko jeden, za to od niebieskości uginają się półeczki ;) Dzięki Słonko 💙

      Usuń
  13. Ekstra! Uwielbiam Twoje stylizacje, jeszcze tyle tu niebieskiego <3 Co do tego piaskowego lakieru mam bardzo podobny z Golden Rose i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Kochana :) Pamietam, że niebieski to Twój kolorek 💙💙💙

      Usuń
  14. Moje paznokcie były wręcz niebieskie a niegranatowe, ale uznałam że mieszczą się w temacie. Twoje są piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger