PASTELove ♥



Hej Piękne!
 Chyba się zakochałam ... ;)

     
Taki sam mani u mnie czwarty dzień to naprawdę rzadkość...
Ale podoba mi się bardzo i jeszcze chwilkę go ponoszę.



Hitem tego lata stały się pastele. 
Na jaki portal poświęcony produktom do paznokci nie wejdę - tam wszędzie „hybrydowe pastele by Natalia S...”


Nie dziwne, że na delikatne kolorki jest taki boom, prezentują się naprawdę ślicznie.


Ja hybrydy nie używam dobrałam wiec swoją kolekcję
 by Żaneta W. :D

Użyłam do stylizacji:
Na palcu małym – wspominanego już przeze mnie przy okazji Galaxy Nails - ESSENCE THE GEL (soft metal) 49-turn the lights on!

Na palcu środkowym różu od WIBO candy shop nr 93

Na palcu wskazującym matu od ESSENCE - I TRENDS THE PASTELS: 01-so lucky

Na kciuku  - ESSENCE COLOUR&CARE - 04-learn on me



Na palcu serdecznym zrobiłam delikatny poziomy gradient z  czterech wyżej przedstawionych lakierów, a na gradiencie umieściłam delikatne serca – naklejki wodne.



Dwa dni chodziłam w klasycznej wersji z błyskiem, potem postanowiłam je zmatowić topem i ... Zakochałam się jeszcze bardziej ;)

  
Pozdrawiam  ♥ 
Żaneta :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger