Jesień zdobiona nitką


Hej :) 
Jak wiecie maluję wyłącznie klasycznymi lakierami. I udowadniam, że przy odpowiedniej dawce chęci, pracy oraz czasu - niemal każde zdobienie zrobione przy użyciu hybrydy, da się odtworzyć przy pomocy zwykłego lakieru.   



Pyłki wcierałam już 3 lata temu, potem były zdobienia 3D i inne stwory, jedyne czego nie udaje mi się podrobić, to zdobienia typu aquarelle, czyli mokre na mokre. Oczywiście, że się da, ale nie wychodzi to tak ładnie, jak na hybrydach. 


 ***

Mój pierwszy raz z nitką był już jakiś czas temu - wtedy zdobienie robiłam na wzornikach.
Użyłam wówczas lakierów Golden Rose - nałożyłam jedną grubszą warstwę czerni, pomalowałam końcówkę nitki bielą, ułożyłam ją na mokrym jeszcze wzorniku w kształt półkola i przeciagając zsunęłam nitkę z wzornika. Wszystko to trzeba robić bardzo szybko, a biały lakier musi być super napigmentowany. 


Po wyschnięciu pokrylam matującym topem i pokolorowałam neonowymi farbkami dodałam delikatne ornamenty i cyrkonie.

 ***

Tym razem ciut przekombinowałam z ozdabianiem tła, więc kompletnie nie widać tego, co jest tak naprawdę pod spodem. 


Wszystko robiłam bardzo podobnie, ale wiedząc, że zdobienie chcę zrobić na paznokciach - same wzorki robiłam na macie - na bezbarwnym lakierze. Cześć zrobiłam bielą GR, a część - lakierem do stempli Kads - wzorki są wtedy bielsze i lepiej napigmentowane. 



Wzorki które mi się podobały, ściągnęłam po wyschnięciu z maty, ułożyłam na pomalowanych wcześniej na czarno paznokciach. 


Bardzo spodobały mi się te dziurki - podejrzewam, że powstały przez pękające pęcherzyki powietrza, kiedy to warstwy lakieru bazowego i tego na nitce były dość grube ;) Całość zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem. I tak jak poprzednio - pomalowałam matującym topem.
Pokolorowałam farbkami - tym razem nie użyłam neonów, a typowo jesiennych kolorów - czerwieni, pomarańczy, żółci i zieleni. 


A potem, to już popłynęłam :p Ornamencików końca nie widać, więc i samo zdobienie na nitkowe nie wygląda ;)


Ale mi finalnie się podoba i mam nadzieje,  ze Wam też :)


 
Przepiękny dyniowy lakier, który mam na pozostałych paznokciach to śliczny Ados, kupiony na wyprzedaży blogowej u Jagodowej (Ig - klik) za złotówkę! Krycie 2 warstwy. Nie smuży, nie bąbluje - jestem zachwycona, że te lakiery pojawiły się w ofercie Rossmanna! Kupiłam ostatnio dwa duochromy - cena za jeden - 8zł!


A tu ten ślicznotek w świetle dziennym :) 


Buziaki i do zobaczenia 😊


5 komentarzy:

  1. Powiesz coś więcej o tych Adosowych duochromach? :) Przeglądałam nieraz ich szafę, ale jakoś nie widziałam. Na stronie Rossmanna wyszukałam teraz takie dwa, to te co kupiłaś? Ewentualnie jakbyś podała nazwy/numerki :)

    https://www.rossmann.pl/Produkt/Lakiery-do-paznokci/Ados-Long-Lasting-lakier-do-paznokci-nr-102-9-ml,326773,8563

    https://www.rossmann.pl/Produkt/Lakiery-do-paznokci/Ados-Long-Lasting-lakier-do-paznokci-nr-103-9-ml,326780,8563

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie o tych dwóch pisałam. Ich krycie jest średnie, a efekt nie powala i o ile w buteleczkach ten ciemniejszy (103) wygląda super, to w rzeczywistości kompletnie gubi swój duochromowy charakter. Jaśniejszy - 102 jest nawet fajny. Widać delikatne nuty i takiej seledynowej zieleni i jasnego fioletu. Szału nie ma ale ten jasny jest zdecydowanie fajniejszy 😊

      Usuń
  2. T-Shirts with T-Shirt with Methyl-Lead - TITANIUM-ART
    T-Shirt with T-Shirt with Methyl-Lead - TITANIUM-ART titanium grades | edge titanium T-Shirt with T-Shirt with T-Shirt with T-Shirt with T-Shirt with T-Shirt with T-Shirt with chi titanium flat iron T-Shirt with titanium stud earrings T-Shirt with nano titanium by babyliss pro T-Shirt with T-Shirt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger