Rajstopkowe listki


Witajcie we wrześniu :)
Dziś mam dla Was pierwsze jesienne zdobionko.
Jesień nigdy nie była moją ulubioną porą roku. Ani w życiu, ani w stylizacji paznokci. Jakoś tak zawsze brakowało mi jesienią pomysłów na mani. Tym razem spisałam sobie kilkanaście i ciągle pojawiają się nowe. Obym choć połowę z nich dała radę zrealizować ;) 


Mani na początek jesieni to połączenie nude złota i czerni.
Nudziaczek to Cien Nude Perfection 12. Na zdobionych paznokciach mam gradient robiony gąbeczką przy użyciu nudziaka oraz dwóch złotych lakierów - Golden Rose Diamond Breeze 01 oraz
El Corazon Kaleidoscope "Night dreams" №nd-07 Libra. Ten ostatni solo mam na maluchu. Uwielbiam ten lakier i używałam go już nie raz. W czarnej bazie pływa ogrom pięknych złotych drobin. Magia ;)



Dla ozdoby zrobiłam rajstopkowe listki.


Zdobienie powstawało tak:
  1. Pomalowałam paznokcie lakierem nude
  2. Zrobiłam gradient
  3. Wyczyściłam skórki
  4. Zmatowiłam gradient
  5. Namalowałam listki
  6. Wypełniłam je rozwodnioną czarną farbką 
  7. Rozmyłam nerwy listków i obramowałam grubszą kreską
  8. Biała farbką obramowałam listki oraz zaznaczyłam ich nerwy
  9. Całość pokryłam bezbarwnym lakierem i zabezpieczyłam topem Golden Rose

Życzę Wam prawdziwej polskiej złotej jesieni - pełnej słońca, bez pluchy i wiatru.
Pozdrawiam i do zobaczonka :)




4 komentarze:

  1. Piękne, jak każde w Twoim wykonaniu ❤️ oj też bym sobie życzyła tej złotej jesieni...😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ❤😘 Tak, taka kolorowa ze słoneczkiem jest najfajniejsza 😊

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger