Arbuzowy motylek


...albo motylkowy arbuz - jak kto woli...  
Cześć :D  
Wiosna w pełni,  więc sezon na owoce uważam za otwarty. Zgodnie ze zmianą aury mogą być mrożone... A, że motylki wiosną malować również lubię - to takie 2 w 1, to też fajna rzecz.  




W zeszłym roku malowałam banany - klik i robiłam porzeczki 3D - klik. W tym roku rozpoczynam od chyba najbardziej lubianego w nailarcie owocka, choć arbuzy już kiedyś malowałam - klik 
Arbuzów jednak nigdy za wiele ;) Tym bardziej, że przyjaźnię się z największą fanką tych owoców :p Dora Kochanie 4U rzecz jasna 😘 


Pomysł na arbuzowego motylka nie jest mój - inspirowałam się pracą z Instagrama - klik


Tam motylek wyglądał inaczej - skrzydła miał kształtu arbuzowego,  ja postanowiłam zrobić to oczywiście nieco inaczej - bardziej niż w kawałki arbuza - połówki, poszłam w trójkąciki.


Pod motylkami widzicie Lakier Lovely Nude - chyba mój ulubiony odcień nudziaka ostatnio. Bardzo podobny mam również z firmy Cien, także będę używać ich zamiennie. 


Na niezdobionych pazurkach - choć nie widać i musicie mi uwierzyć na słowo - mam gradient z neonowego lakieru Lovely i intensywnej czerwieni Golden Rose. 

 
Arbuzowe paznokcie postanowiłam wykończyć matowo, ale gdzieniegdzie widać błysk drobnych kropelek robionych topem ;) Jeśli chodzi o kropelki, to warto użyć do tego... zgluciałego, starego topu. Jeśli mam czas, to kropelki robię bezpośrednio na paznokciu, a jeśli nie - mam trochę takich zrobionych na stemplu - warstwa na warstwę i kropelki gotowe. Aha - takie stare, ciągnące się lakiery można wykorzystać jako... Spider gel ;) 


Tak powstawało zdobienie na paznokciu serdecznym:



A tak na maluchu:


Użyłam:
  • Odzywkę Sally Hansen Nailgrowth Mirracle
  • Lovely Nude 4
  • Lovely Neon Głów 2
  • Golden Rose Rich Color 121
  • Golden Rose Color Expert clear
  • Top matujący Lovely
  • Top Golden Rose Prodigy Gel
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Gąbeczkę

Pozdrawiam owocowo :)





2 komentarze:

  1. Cudny motylek, ja kocham arbuzy i juz udalo mi sie jednego wciagnac w tym roku hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ❤
      Mój młody uwielbia ale ja też bardzo lubię 😊 Jeszcze nie jadłam w tym roku 🍉

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger