Quartz rose


Hej :)   
Gdzie jest zima?!!! Co się z nią stało? :(    
Choć od wczoraj nieco się ochłodziło, to w powietrzu po prostu czuć wiosnę...  
U mnie słychać przed południem świergot ptaków, a i pąki na drzewach widziałam... pogoda wariuje...



Tak naprawdę dziwnie w takie ciepłe dni maluje się zimowe zdobienia, choć kocham je najbardziej ze wszystkich. Dziś pokazuję Wam szybciutko to - malowane jakieś dwa tygodnie temu, z nadzieją,  że nie będzie ostatnim ze śnieżynkami... Chyba jednak przerzucę się na kwiaty. Choć chyba pora już na walentynkowe manicure ;) Jak myślicie?


Kwarc malowałam jakiś czas temu. Był niebieski i pokazywałam Wam go latem. Dawał złudzenie kruchego lodu i był zdaje się zmalowany na ochłodę - klik. Choć wtedy pobawiłam się z nim mniej niż obecnie ;)


Lakiery, dzięki któremu powstało obecne manicure, to Golden Rose. 


Dwa o wykończeniu perłowym i jeden krem. Bazą do manicure były dwie warstwy Golden Rose Color Expert 142. Na to punktowo w przypadkowych miejscach zrobiłam ciapki lakierem kremowym Golden Rose Color Expert 143. No i przyszła pora na białą farbkę. Tą zrobiłam delikatne spękania i rozmyłam wodą. Rozmazane spękania po wyschnięciu, pokryłam cieniutką warstwą perłowego lakieru Golden Rose Ice Chic 138. Czynność powtórzyłam 3 razy.  


Ozdobą dwóch paznokci początkowo miały być naklejki wodne z motywem śnieżynek. Ale stwierdziłam, że są mało widoczne. 

 
Namalowałam wiec śnieżynki farbką. Pod nimi dodałam trochę błysku. Nałożyłam śliczny toper Miss Sporty (jaśniutkie różowe flejki zatopione w bezbarwnej bazie) i wtarłam w to pyłek Semilac Flash Aurora Pink. 


Ale i tego było mało :p Manicure pokryłam nabłyszczającym topem. Postanowiłam białym lakierem śnieżynki kilkukrotnie poprawić. Dzięki temu stały się bardziej widoczne, bo bardziej białe no i troszkę wypukłe. 


Na części zdjęć, na serdecznym paznokciu widzicie śnieżynkę namalowaną farbkami, a na części już pokrytą lakierem. Manicure generalnie mocno kombinowane, zmieniane i poprawiane, bo ciągle coś mi nie pasowało ;)


Do zdobienia użyłam:
  • Sally Hansen Nailgrowth Mirracle
  • Golden Rose Rich Color 76
  • Golden Rose Ice Chic 138
  • Golden Rose Color Expert 142, 143
  • Białą farbkę akrylową
  • Pędzelki 
  • Miss Sporty Crazy glitter 8354
  • Pyłek Semilac Flash Aurora Pink 682
  • Naklejki wodne 
  • Top żelowy Golden Rose Prodigy Gel

Jeszcze kilka zbliżeń, gdzie lepiej widać błysk pod śnieżkami: 





Jak tam u Was pogoda Kochani? Wiosna czy zima?
Buziaki i do sklikania  :)





5 komentarzy:

  1. Kochana ja w Alpach mieszkam a sniegu brak, oj mam nadzieje ze tym pieknym mani przywolasz snieg <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się chce troszkę zimy... choć tak z tydzień. ... Tez mam taką nadzieję Kochana. Dziekuje Ci bardzo 💗❄

      Usuń
  2. kochana tymi śnieżynkami 3D rozwaliłaś system, i to malowane zwykłymi lakierami! napatrzeć się nie można <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce. Oj żeby te lakiery jeszcze tak szybko nie gestniały to byłoby super :p

      Usuń
  3. U mnie też bardziej wiosna niż zima...a niby na polskim biegunie zimna mieszkam... 😕 Ja cały czas po cichutku liczę na odrobinę zimowej aury w lutym... zobaczymy, na razie słyszałam ptasie świergoty 😅

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger