Podniebne broszki


Hejka :) 
Kiedy spojrzałam ostatnio na mojego feeda na Instagramie - klik, miałam wrażenie, że patrzę przez różowe okulary ;)  
Ostatnio nie było mani, do którego ta barwa by się nie wkradła! Pora wiec trochę przełamać tą różowiznę i pomalować paznokcie na inne kolory. 


Nad dzisiejszym mani długo się zastanawiałam – wrzucić czy wyrzucić :p Postanowiłam Wam je jednak pokazać. Łączy ono skromność  błękitu z bogactwem srebrnych ozdób. 


Ciekawa jestem z czym Wam się to mani kojarzy - z wodą, niebem, mrozem? Różne skojarzenia już słyszałam ;) Ja, tworząc je, chciałam zrobić coś na  kształt błękitnego kwarcu. Chyba nie pykło :D Podobne m
aziajki pokazywałam Wam kiedyś na wzorniku na różu na Insta - klik.  


Błękit, który na paznokciach widzicie, pochodzi z ubiegłorocznej kolekcji letniej firmy Maga. Pokazywałam go już w postach tu i tu. Lubię ten odcień. Pastelowy, delikatny, idealny do zdobień zimowych oraz letnich, bo pięknie podkreśla opaleniznę. 


Lakier zmatowiłam i robiłam cieniutkie linie białą farbką, po czym delikatnie rozmazywałam je wodą.
Do stworzenia „broszek” użyłam srebrne ćwieki, cyrkonie i bulion. Bardzo podobne robiłam w zeszłym roku w poście – tu.


Ozdabiane paznokcie pokryłam wodnym topem Born Pretty Store i oczywiście miałam problem później z odczepieniem błyskotek – genialny jest ten top ;) Recenzja – klik.


Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 19L(2017)
  • Białą farbkę akrylową
  • Srebrne ćwieki, cyrkonie i bulion
  • Topy: matujący Lovely, żelowy Maga, wodny Born Pretty Store

Buziaki i do sklikania :*



5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie o zdecydowanie niebo :) Świetnie skomponowałaś różne ćwieki czy cyrkonie w jedną spójną ozdóbkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak zwykle cudne, a mnie kojarzy sie z basenem hihihi. Woda w basenie przy pieknej pogodzie wyglada dokladnie tak samo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wrzuciłaś a nie wyrzuciłaś! Mani bardzo "moje" i niebieski i mnóstwo ozdób - cud miód i orzeszki jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger