Walentynkowe rajstopki



Hej :)  
Za trzy tygodnie Walentynki,  czas więc na jakieś zdobionka w tym klimacie. 
Gdzieś po drodze czają się przeróżne paznokciowe projekty, dlatego postaram się łączyć je z walentynkowymi pazurkami.
Dokładnie tak jest i tym razem.  




Swój projekt reaktywowała Lakierowniczka i na pierwszy rzut zaproponowała temat, obok którego nie mogłam przejść obojętnie.  No nie mogłam i już! :D
Nawet jakbym miała nie spać trzy doby, to RAJSTOPKI musiały się u mnie pojawić :p 


Tym razem postanowiłam połączyć je z romantycznym różem,  kwiatuszkami i sercami jak na "zakochane" mani przystało ;)



Rajstopki to oczywiście nic innego, jak bezbarwny lakier wymieszany z kilkoma kroplami czarnego. Na rajstopce nastemplowałam serduszka. Płytki nie będę Wam przedstawiać.  Korzystałam z niej drugi i chyba ostatni raz. Jest okropna, a serduszka musiałam poprawiać, a niektóre domalowywać sama... Jak znacie jakąś dobrą jakościowo płytkę, z maleńkimi serduszkami, to dajcie proszę znać :) 



Serduszka niestety trochę popłynęły mi pod matującym topem. Szczególnie na środkowym paznokciu. Próbowałam ratować i delikatnie zetrzeć smugi, ale niestety do końca się to nie udało ;)
Jako dodatkowy - a właściwie główny  element dekoracyjny - posłużyły mi kwiatuszki malowane farbkami akrylowymi. Rajstopki zostawiłam zmatowione, a lakier i kwiatuszki pokryłam żelowym topem. Piękny róż, to kryjący po dwóch warstwach Kiko Milano Quick Dry 841.


Nie mam pojęcia po co, ale w środkach kwiatuszków umieściłam, po zrobieniu części zdjęć, kryształki Crystal Pixie.


Stwierdziłam, że niezbyt mi się to jednak podoba. Nie zabezpieczyłam ich niczym, więc po jakimś czasie odpadły :p 


Ciekawe która wersja - z kryształkami czy bez - podoba Wam się bardziej?



Użyłam:
  • Sally Hansen Naigrowth Mirracle
  • Kiko Milano Quick Dry 841 
  • Golden Rose Rich Color 35
  • Golden Rose Color Expert Clear
  • Farbki akrylowe i pędzelki
  • Top Golden Rose Prodigy Gel
  • Top matujący Lovely
  • Kryształki Crystal Pixie

Ostatnio tak się rozpędziłam , że postów przez miesiąc opublikowałam niemal tyle, co przez ostatni kwartał ubiegłego roku :o Muszę trochę przystopować, bo ja jak zwykle ze skrajności w skrajność ;) Śledźcie mój Facebook - klik i Instagram - klik, bo część zdobień pojawia się tylko tam.



Pozdrawiam i do zobaczonka :)


4 komentarze:

  1. Piękne zdobienie! Raju! naprawdę mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne jak zawsze Zanetko i ten roz, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko zobaczyłam temat od razu pomyślałam o Tobie ;) mnie kwiatuszki podobają się i z kryształkami i bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że rajstopek to Ty nie odpuścisz 😉 zdobienie przecudne, piękne te kwiatki, mi się podobają z kryształami - nie wiem czemu Tobie się nie podobało 😝

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger