Wisienka na torcie


Hej Słodziaki :D  
Obiecałam Wam mani na Tłusty Ćwiartek, ale pojawia się ono dopiero dziś… nie bez powodu ;)  



Przyznać się, kto ile wczoraj pączków wsunął? :p Ja 3/4 - niezbyt za nimi przepadam. 
I tak naprawdę na pączka musi mnie po prostu najść ochota - zazwyczaj dzieje się to zupełnie niespodziewanie i raz na 2-3 lata :D


W Tłusty Czwartek zdecydowanie wolę zjeść faworka, czy oponkę z ciasta serowego, albo po prostu coś dobrego słodkiego ;) Choć i tak najbardziej ze słodyczy lubię piwo :p


Pączki na paznokciach wyglądają dziwnie, przynajmniej dla mnie :p Najfajniej na paznokciach prezentują się donuty, cukrowa posypka i muffinki. Ja dawno słodkości nie malowałam. Kiedyś, kiedy ani moje paznokcie nie były za fajne, a zdjęcia pozostawiały dużo do życzenia zmalowałam czekoladę 3D (link) i sypnęłam też kiedyś na paznokcie prawdziwy cukier hahaha (link).


Tym razem postawiłam na tort, bo oprócz tego, że wczoraj był najsłodszy dzień roku, to dziś jeden z naszych paznokciowych słodziaków obchodzi urodziny!


Wiolski!!! (Instagram – link)
Wiol
a Kochanie, upiekłam Ci na paznokciu torta :)  Wszystkiego najsłodszego, najpiękniejszego i najlepszego! Niech spełnią się Twoje wszystkie życzenia! A wraz z nadchodzącym nowym życiem, niech wszelkie smutki przeszłości miną bezpowrotnie!!! Bądź mega szczęśliwa, spełniona i zawsze uśmiechnięta! Maluj nam nadal tak pięknie i kolorowo! Wszystkiego dobrego Słońce!


Bazą do mojego zdobienia był chyba najsłodszy róż, jaki posiadam czyli 7L z kolekcji letniej Magi – „Kto zgasił łososia”, na paznokciu serdecznym pod kawałkiem tortu zobaczyć możecie nr 2 z kolekcji stałej. Oba lakiery to kremy kryjące po dwóch warstwach.


Malunki to oczywiście farbki akrylowe, a torcik powstawał tak:
Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0, 2, 7L
  • Farbki akrylowe Madisi
  • Pędzelki, ołówek
  • Topy: matujący Lovely i żelowy Maga

Słodkie pozdrowienia i do zobaczenia ;)


4 komentarze:

  1. W tłusty czwartek udało mi się wsunąć jedynie pół pączka :D Torcik fantastycznie Ci wyszedł!
    A dla Wioli 100 lat po stokroć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Słońce 😊
      Ty takich łakoci to teraz pewnie nie możesz ze względu na malutką? 💕

      Usuń
  2. Az normalnie zrobilam sie glodna <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger