Wiosna na salonach


Cześć :D  
Dziś mani bardzo spontaniczne, zupełnie co innego chodziło mi po głowie. Ale z autopsji wiem, że takie zdobienia nieplanowane znajdują swoich zwolenników ;)   
Chciałam połączyć czerń z zielenią i pyknąć brzózki, ale się powstrzymałam ;)


Miałam dwa pazurki już białe, a resztę czarną, wiec pomyślałam, że wyczaruję kwiaty w czarnych okienkach ;) I chciałam otoczyć te okienka ornamentami, ale byłoby chyba za dużo i za bogato, więc postawiłam na subtelne, dodatkowe ramki.  


W końcu mamy już meteorologiczną wiosnę :D Przerażające  jest to, że wczoraj gdzieś padał śnieg, a to ponoć jeszcze nie koniec :( No ale wiadomo – w marcu, jak w garncu ;)


W każdym bądź razie na salony wkroczyła wiosna. Wszędzie wiosenne zdobienia, robi się kolorowo, garderoba pomału też się zmienia - robi się lżejsza i bardziej barwna. Dzień jest dłuższy, uaktywniły się pięknie śpiewające ptaki, pąki na drzewach są już w ilościach ogromnych, u mnie przebiśniegi uśmiechają się już od dawna, po prostu wiosna! Hurra :D


Nie będę przynudzać. Na pazurkach Biała Dama i Czarna Wdowa firmy Maga – kryją spokojnie po dwóch warstwach. Moja ulubiona biel i ulubiona czerń :)


Wzorki to oczywiście farbki akrylowe, no a mani powstawało tak:


Użyłam
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0,22,23
  • Farbki akrylowe Madisi
  • Pędzelki
  • Topy matujący i żelowy Maga


Mam nadzieje, że mani Wam się podoba, bo ja nieskromnie przyznam, że mi bardzo ;)
Buziaki i do zobaczenia niebawem ;)


10 komentarzy:

  1. ale to piękne! kwiatuszki są cudowne, a w połączeniu z tymi okienkami prezentują się tak elegancko i nowocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana 😘 Mam podobne odczucia jeśli chodzi o to mani 😊♥️

      Usuń
  2. Jest cudowne! I kontynuując wymianę komentarzy z Facebooka, bardzo dobrze, że pierwotny pomysł nie wypalił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to prawda. Już sobie wyobrażam jakie by były niektóre komentarze... ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne to zdobienie! Nie dziwię Ci się, że Ci się podoba (choć podobno autorowi nie powinny się podobać jego prace :D ) Pomysł bardzo ciekawy na kwiaty "w okienku" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, naprawdę? Nie słyszałam o tym 😃
      Mi się na szczęście rzadko które moje mani podoba 😉
      I zazwyczaj jest tak, ze wtedy kiedy podoba się mi, Wam - średnio haha 😜

      Usuń
  4. A mnie się bardzo skojarzyło z pisankami. Szczególnie te "jajeczko" na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger