Kobieta zmienną jest



Cześć :D
Jak tam po Dniu Kobiet dziewczyny?
Pamiętajcie, że jutro święto Panów ;)
Jeśli macie ochotę na odrobinę humoru, a przy okazji na wspólne spędzenie czasu z drugą połówką, wrzucam Wam link do filmiku, który poprawia mi humor już chyba trzeci dzień… :D (link)


Cóż… kobieta zmienną jest.
Wiele razy czytałam od Was wiadomości, że może spróbowałabym innego kształtu… 

Jeśli chodzi o naturalne pazurki, nie jest to proste, bo trzeba czekać aż urosną, by cokolwiek z nimi zrobić. No ale moje były już długie i wymagały skrócenia, więc  spytałam Was na Instagramie (link), czy opilowac w balerinkę… Wyniki były jakie były – no byliście bardzo zgodni. 32 osoby zagłosowały „za” i dokładnie tyle samo Was było na nie ;) 


W głosowaniu wzięło udział – ku mojemu zdziwieniu - kilku mężczyzn i absolutnie wszyscy byli za pozostawieniem migdałków, co akurat nie jest dla mnie zdziwieniem. Mój dzisiejszy kształt nie spotkał się z uznaniem mężczyzn mnie otaczających ;)


No, ale skoro wyniki rozłożyły się tak równiutko, to kształt zmieniłam, ale nie na długo ;) Zobaczymy jak Wam się spodoba ;)



Powiem Wam szczerze, że bardzo boję się Waszych opinii – pierwszy raz mam pazurki o takim kształcie. I nie bardzo byłam pewna, czy wiem, co robię i czy opiłowałam je dobrze. O pomoc zgłosiłam się do najpiękniejszych naturalnych balerinek Internetu, czyli do Renatki – Instagram link.
I skoro ona powiedziała, że się Jej podobają, to odważyłam się je wrzucić :)



Nie chciałam zasłaniać paznokci tym razem wydumanym zdobieniem. Postawiłam na dry marble tworzone na macie. 



A brzoskwiniowy lakier, który widzicie na paznokciach, to Rimmel, który również wybraliście z różnych brzoskwinek w Instagramowym głosowaniu.


Właśnie – tu w tym miejscu, chcę Wam bardzo podziękować za tak cudowny kontakt w relacjach na Insta Stories. Ogromnie ważne są dla mnie Wasze opinie, które tam wrzucacie :D A ostatni burzowy quiz, spotkał się z ogromnym Waszym uznaniem i zaangażowaniem – super! Tym bardziej, że kilku z Was przybyło trochę lubisiów, a to cieszy mnie jeszcze bardziej! I przepraszam, że się tam czasem bardzo wygłupiam :p Tam najłatwiej mi podzielić się z Wami moim specyficznym poczuciem humoru ;)



Wracając do mani, to wybrałam dry marble, bo zauważyłam ostatnio, że tego typu zdobienia wracają ostatnio do łask. Jak je robię, pokazywałam Wam kiedyś na filmiku tutaj – link.




Zwróćcie uwagę na lakier Lovely Circus, którego elementy widać w zdobieniu – jest obłędny! Przepiękny kameleonek w jesiennych barwach – dostępny w Rossmanie za grosze!



Do mani dołożyłam odrobinkę błyszczących, opalizujących cyrkonii.  A to, co brok
atowo błyszczy na moich paznokciach, to śliczne białe złoto od Magi z kolekcji Księżyce Jowisza.


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 809 Io
  • ChiodoPRO 71
  • Lovely Circus 3
  • Rimmel by Rita Ora 408 Peachella
  • Topy matujący Lovely i żelowy Maga
  • Matę do stempli
  • Cyrkonie
  • Silikonowe kopytko


Dajcie koniecznie znać, co myślicie o tym kształcie pazurków!
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :)

10 komentarzy:

  1. Zdobienie przepiękne <3 Podoba mi się połączenie dry marble z cyrkoniami!
    Co do kształtu, jakoś sama nie wiem... Chyba widziałabym balerinki na krótszych paznokciach. Albo wcale :D Ale najważniejsze, jak Ty się z nimi czujesz ;) Bo ten kształt nie przeszkadza w zachwycaniu się paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się nawet zaczęły podobać ;) Wydaje mi się, że wszystko to kwestia przyzwyczajenia 😉
      A Marble tez bardzo lubię i właśnie w połączeniu z cyrkoniami 😀💋

      Usuń
  2. A mi kształt się mega podoba, wygląda bardzo naturalnie 😍 zdobienie jest swietne!!! Uwielbiam Twoje pomysly ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa Dziękuję Kochana ❣️
      Jeszcze kiedyś na pewno wrócę do tego kształtu 😀

      Usuń
  3. Im dłużej patrzę na Twoje paznokcie tym bardziej mi się podobają w tym kształcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha miałam dokładnie tak samo 😂
      Dzięki Kochana 😘♥️

      Usuń
  4. O kochana zagubilam sie w tym oblednym marmurze, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Słońce ♥️
      Dziękuję 😘😘😘

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger