Zielona inspiracja


Hejo :)  
Kiedy Polka z pazurem – Ig link, Fb link, pięknie odtworzyła pracę vo.tino link, postanowiłam odtworzyć tą pracę i ja, klasycznymi lakierami i farbkami rzecz jasna :p  

Praca po lewej - Polka z pazurem 
Praca po prawej - vo.tino

I, o ile obie prace są przepiękne i bardzo mi się u dziewczyn podobają, to kompletnie nie jestem przekonana do mojej własnej :p


Mani chyba do tych „moich” nie należy – jak dla mnie za dużo, za bogato i podobają mi się tylko paznokcie z flejkami i pyłkiem.


No, ale nic – wreszcie pojawiło się chociaż na blogu trochę kolorów ;)


Zacznę od paznokci kolorowych
  • Białe paznokcie zmatowiłam i namalowałam gałązki ołówkiem
  • Poprawiłam farbkami
  • Wypełniłam białe miejsca w górnej części zieloną farbką, delikatnie je cieniując – z tym miałam największy problem i zamiast cieni właściwie wyszedł mi jakiś dziwny marmurkowy blur ;)
  • To samo zrobiłam w dolnej części paznokcia niebieskimi farbkami
  • Pokryłam lakierem bezbarwnym i topem
  • Dodałam odrobinkę złotka na czarnych gałązkach

Paznokcie z pyłkiem
  • Pomalowałam na biało paznokieć 
  • Pokryłam bezbarwnym lakierem
  • Po odczekaniu 80 sekund aplikatorem do cieni wtarłam pyłek i omiotłam pędzlem
  • Zrobiłam czarną ramkę farbką
  • Pokryłam bezbarwnym lakierem i dodałam złotą linię wzdłuż paznokcia

Paznokcie z flejkami
  • Pomalowany na biało paznokieć zmatowilam i środek pomalowałam czarną farbką pozostawiając białą ramkę dookoła
  • Czarną część paznokcia pomalowałam zielonym flejkowym lakierem
  • Pokryłam topem i dodałam opalizujące cyrkonie

Flejkowy lakier to oczywiście mój Snaily 10 - jak widzicie fajny nie tylko na Boże Narodzenie ;) Bardzo żałuję, że nie mogłam obfocić mani w słońcu, bo te holochameleonowe flejki to petarda! Więcej o lakierze poczytacie w poście tu - link


Pyłek powinnam mieć taki typowy kameleon, ale nie posiadam niestety, za to wybrałam zielony Peacock od Born Pretty, efekt holo był bardziej widoczny jednak na paznokciu na prawej łapce.


Wspomniane złotko to piękny brokatowy lakier z zielonymi refleksami- Maga – złoto dla zuchwałych.



Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0,22,11Z (2018)
  • Maga Snaily 10
  • Pyłek Peacock od BPS
  • Farbki akrylowe
  • Topy matujący Lovely i żelowy Maga
  • Cyrkonie, pędzelki, aplikator do cieni

Ciekawa jestem, który pazurek Wam podoba się najbardziej ?;)



Mam nadzieję, że tą zieloną inspiracją przywołam z powrotem wiosnę ;)


WAŻNE!!!
Kochane moje, od jakiegoś czasu mam problemy z logowaniem, komentowaniem postów oraz odpowiedziami na Wasze komentarze. Wiem, że zadajecie mi pytania. Proszę zaglądajcie na bloga po odpowiedzi, po jakimś czasie. Muszę odpowiadać hurtowo, by nie logować się za każdym razem :( Na wszystkie pytania na pewno odpowiem 😘

Buziaki i do zobaczenia niebawem :*

8 komentarzy:

  1. Genialnie wyszło! Podoba mi się bardzo! Bardziej niż Polki z Pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce 💚 U niej ślicznie wyszło to cieniowanie. Zdecydowanie bliższe oryginałowi niż u mnie 😘

      Usuń
  2. Kochana czysty obled, mnie akurat Twoje podobaja sie najbardziej hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi 😁 Wyczuwam miłość Monia 💚😆

      Usuń
  3. Mnie się podobają :) Ale rozumiem, że się w nich "nie czułaś". Też tak czasem mam ;)
    Podziwiam to cieniowanie, bo moim zdaniem wyszło super. Farbkami akrylowymi trudno uzyskać rozmyty efekt. Jak patrzę, jak ktoś maluje żelami, to aż mi smutno :D
    I podziwiam też pyłek na zwykłym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to prawda. Nie jest to łatwe. A pyłku na lakierze spróbuj Kochana - to dużo prostsze niż cieniowanie farbkami 😉

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger