Śnieżna kolia Aquaty


Hej Słońca 💙 
Dziś zdobionko miało być zupełnie inne. Wczoraj, do późnego popołudnia jeszcze chodziłam w mani z holo gwiazd… 
Ale wydało mi się mega tandetne i trafiło do folderu „niedoszłe”  :p


Obecny post,  miał pojawić się również wczoraj, ale ostatnio jestem wszędzie spóźniona – jak na prawdziwą ślimaczycę przystało :p Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale nic mi się ostatnio nie chce – szarobura pogoda mnie denerwuje i noc zamieniłam na dzień i odwrotnie, a śpi mi się najlepiej, jak jest jasno za oknem ;)


Holo gwiazdy zmyłam i postanowiłam  zmalować coś mega ekspresowego i trafiło na takie oto zimowe mani.


U mnie jesień. Śnieg, co prawda padał, ale stopniał zanim zdążyłam się nim nacieszyć :( Ogladam Wasze zdjecia pięknych jej uroków, z nieukrywanym zachwytem i zazdrością, ale choć dzięki temu, mam namiastkę prawdziwego piękna tej pory roku.


Niebawem zimówki ustąpią miejsca tym bardziej walentynkowym. A mnie ostatnio nachodzi na niebieskości wszelkiej maści, ale to chyba dobrze, przed wysypem różowo czerwonych paznokci ;)


Dziś na pazurkach widzicie nienamagnesowany lakier Sn
aily 5, zmatowiony topem.
Wiem, że może to marnotrawstwo, ale dla mnie magnetyczne lakiery obłędnie wyglądają w macie.
Lakier nakładałam jednowarstwo, na warstwę czerni Maga Diamond 23. Więcej o tym gagatku przeczytacie w poście TU.

 
To, co błyszczy na paznokciach to piękny efekt syrenki o wdzięcznej nazwie „Aquata”. Mieni się przepięknie, zupełnie różnie prezentuje się jego kolorystyka, w zależności od kąta padania światła.  


Ten pyłek sypałam na mokry czarny lakier. Mieni się on głównie na niebiesko, ale delikatnie opalizuje na fiolet, a w świetle dziennym wpada w piękny turkus. 



Pyłkiem pokryłam cały serdeczny paznokieć, oraz cześć pazurka na środkowym palcu, tu lakier nakładałam przy użyciu cienkiego pędzelka i sypałam na mokry syrenkę. 
Białe elementy, to śnieżynka malowana oczywiście farbką akrylową.


Użyłam;
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 23
  • Maga Snaily 5
  • Maga – Syrenka Aquata
  • Biała farbka akrylowa
  • Top matujący Maga
  • pędzelek

Buziaczki i do zobaczyska 😘





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hihi, chyba muszę zacząć robić paznokcie faktycznie nie tylko sobie :p

      Usuń
  2. U mnie też krucho ze śniegiem. Jak już nawet coś spadnie przez noc, to do popołudnia wszystko się stopi :/ Chyba jedyną opcją dla nas, to wyjazd w góry :) A paznokcie ... chyba nie muszę pisać, że piękne, bo to się wie samo przez się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :D Ja już widziałam jak szalejesz na saniach :p
      U siebie mogę tylko łódką co najwyżej popływać 😁

      Usuń
  3. Kochana u mnie znow Narnia nastala hahahaha, a ekspresowe mani jest powalajace <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa widziałam jak masz pięknie 😍 Nic tylko patrzeć i zazdrościć! ❄️ Dzięki Kochanie♥️♥️♥️

      Usuń
  4. Wow! Jak zwykle świetne mani :) Podoba mi się to jak ładnie i delikatnie wychodzą Ci śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce 💙 Lubię je malować ❄️ I tak jak w rzeczywistości, za każdym razem wychodzi mi inna ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger