Rajstopkowe serduszko


Hej :)
Po – jak dla mnie długiej – dwutygodniowej przerwie, wracam do Was z kolejnym postem.


Nie będę pisać o minionych wydarzeniach w moim pięknym mieście. Wszystko, co chciałam wylać z siebie, zrobiłam na prywatnym profilu... Zawsze myślałam, że blog może być antidotum na wszystko… Nie może…
Niemniej jednak przepraszam za moją zwłokę z odpowiadaniem na
Wasze wiadomości ostatnio - internet omijałam z daleka...


Dziś postanowiłam połączyć nudne tony z efektem rajstopki i serduszkiem. Zbliżają się Walentynki, czas więc pomalutku wdrażać się w miłosne tematy.


Pazurki nude miewam zazwyczaj w mało optymistycznych chwilach. Ostatnia taka miała miejsce w październiku 2017. Chyba muszę to zmienić. Nudziakowe paznokcie  są przecież modne zawsze. I pasują do każdej pory roku.


Miałam pokazać Wam też prawą łapkę, bo już jakiś czas jej nie było, ale przed zrobieniem zdjęć koncertowo się popatrzyłam szalejąc w kuchni, więc na swoje występy będzie musiała poczekać :p
Na prawej ręce ozdobiony był tylko jeden - serdeczny paznokieć i był identyczny jak na lewej.


Mani nie jest wyszukane. Moim zdaniem stonowane i eleganckie. Nudziak to Maga z kolekcji stałej. Bardzo żałuję, że ta seria już odchodzi w niepamięć. Na paznokciach serdecznym i wskazującym – mój ukochany efekt rajstopki (lakier bezbarwny zmieszany z odrobiną czerni), ostemplowany wzorkiem z płytki Moyra Ornaments 3.


Serduszko na środkowym pazurku to naklejka. Wzorek odbilam na stemplu, pokryłam efektem rajstopki, wycięłam serduszko i obramowałam czarnym lakierem.
Całość mani zmatowilam topem matujacym. 



Użyłam:
  • Maga Instant Protect
  • Maga Diamond 3, 23
  • Moyra Ornaments 3
  • Czarny lakier do stempli ntn
  • Stempel Clear
  • Top matujący Maga


Buźki :*



8 komentarzy:

  1. Kochana przepiekne mani, a wlasnie szukam takiego cudownego nudziaka, musze pobiec do Magi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są na wykończeniu niestety. Jest promocja. Warto kupić kilka jak się jakiś spodoba ;)

      Usuń
  2. Super wyszło to zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miła odmiana od wszystkich czerwonych Walentynkowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czerwieniami dopiero się rozkręcam 😉♥️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger