Dwa lata


Hej :)
Długo się zastanawiałam, czy wrzucać dzisiejsze mani. Wyszło mi nie do końca tak,  jakbym chciała…  


O ile paznokcie mały i serdeczny są w miarę ok , to pozostałe – dramat. Środkowy – nawalone jak na jarmarku, a na wskazującym źle rozmyty gradient :(
No, ale kto nie popełnia błędów niech pierwszy rzuci kamień ;) … 

Najważniejsze, to zdawać sobie z tych blędów sprawę :p


Dzisiejszy post wrzucam nie tylko dlatego, żeby pokazać własne gafy. Jest ono przede wszystkim manicure urodzinowym dla Totallynailed – klik, i to głównie mnie skłoniło, żeby zmieścić post na blogu. Jest swoistą pamiątką, a wiem, że lubicie wracać do postów Wam dedykowanym :)


Dottie, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spełnienia absolutnie wszystkich marzeń! I tych pazurkowych i nie tylko!


Tytuł jest przewrotny…
Nawiązuje do upływającego czasu, ale ma również inne znaczenie.


Po pierwsze - niebawem miną dwa lata, odkąd podjęłam współpracę z firmą Maga. Wiecie jak bardzo owocną – powstały wskutek niej nasze maleńkie dzieci – wspólne lakiery ;) klik
Ale dzisiejsze mani to również połączenie dwóch kolekcji letnich – 2017 i 2018.


Na serdecznym gradient fioletu z szarością, na serdecznym szarość z błękitem, środkowy to błękit i oliwka, wskazujący oliwka i szary (okropnie mi się je mieszało :( ), a kciuk, którego nie widać za bardzo, to ponownie szarość z fioletem.


Gradient jak zwykle wykonywałam gąbką do naczyń :p Wzorki to czarna farbka akrylowa – zaznaczone kontury i środki wypełnione rozwodnioną, tak by wyglądały na póltransparentne - takie trochę rajstopkowe ;)
Całość wykończona opalizującymi cyrkoniami.


Użyłam
  • Maga Instant Protect
  • Maga Diamond 0,10L,19L (2017),9L,20L (2018)
  • Czarna farbka akrylowa
  • Pędzelek Indigo 005
  • Gabeczke do gradientu
  • Top żelowy Maga
  • Cyrkonie


Buziolki i do zobaczenia.

6 komentarzy:

  1. Etam, czepiasz się ;P Fajnie wyszło. Wzory są piękne, cyrkonie dodają uroku a gradient jest płynny ;)
    Ale wiem, że czasem samemu nie jest się w 100% zadowolonym ze zdobienia i żaden komentarz tego nie zmieni. Też tak miewam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana za dobre słowo 😘 No czasem jest tak, że to co podoba się nam, podoba się innym i na odwrót 😉

      Usuń
  2. Ja tam gaf nie widze, za to bardzo podoba mi sie takie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Słońce. Dziękuję Ci bardzo 😘♥️

      Usuń
  3. Moim zdaniem to zdobienie jest piękne! Ja tam nie widzę w nim żadnych niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger