Mrozek srebrem malowany


Cześć :)
Ostatnio mój blog robi mi jakieś nieśmieszne żarty... A właściwie nie blog, a konto...
Nie dość że mnie wylogowuje (na blogach - mimo, że w Google zalogowana jestem...), to wczoraj sam opublikował mi roboczy post bez zdjęć, co pewnie niektórzy z Was zauważyli...
Ehh... Też macie takie problemy?


Jak tam pogodowo u Was? Macie zimę? Ja niestety nie :(
Po ostrych wiatrach i wodnych perypetiach, na Pomorzu jesienny entourage… 


Czarne, matowe pazury kocham na maksa! I możecie wierzyć albo nie, ale do zmalowania obecnych zainspirował mnie...  nick naszej koleżanki, dla której ostatnio malowałyśmy pazury na urodziny… :D
Ja mi się zachciało namalować coś srebrem! Szok :p


Srebro i czerń idealnie pasują do zimowej mroźnej aury!
To dość surowe i zimne połączenie, ale pomyślałam żeby stworzyć takie pokryte szronem roślinki. Miała wyjść różyczka, ale chyba nie wyszło, za to te postrzępione, zamarźnięte listki nawet jako tako się udały. 


Całość malowałam na zmatowionej czerni Maga Diamond 23. Użyłam czarnej i białej farbki, by metodą one stroke zmalować dzisiejsze zdobienie. Po namalowaniu całość pokryłam rozwodnioną, srebrną farbką i kontury ponownie podkreśliłam bielą. Mani zabezpieczyłam matowym topem, przez co srebrna farbka nabrała mroźnego charakteru. Niestety top jest świeżutki więc wybłyszczył mi się w niektórych miejscach. Szczególnie widać to na wskazującym pazurku.



By jednak rozświetlić mani, obrysowałam  kontury  zdobień ślicznym lakierem Magi – „Gwiezdny pył” z ubiegłorocznej zimowej kolekcji. Nie wiem, czy jest sens go opisywać, bo niestety nie jest dostępny już w sprzedaży, a szkoda, bo to przepiękny, brokatowy, mroźny, srebrny slicznoś, z kolorowymi drobinkami, czego niestety nie widać, choć odrobinkę można zobaczyć na pierwszym z lewej, zdjęciu powyżej...

 
A tak powstawały mroźne zdobienia: 


Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond  23, 8Z (2018)
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelki
  • Matujący top Maga


Buźki i do zobaczyska!



5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie i mega długie paznokcie. Extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Problemów z blogiem na szczęście nie mam. Może to jakiś noworoczny psikus ?
    A pazury - magia! Listki namalowałaś tak realistycznie, że aż chce się ich dotknąć i poczuć ten delikatny szron na nich. Piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ♥️ Listki tez mi się podobają, ale ta sałata lodowa już niekoniecznie :p
      Haha to nie może być noworoczny psikus bo już z pół roku dzieją się u mnie takie cuda 😜♥️

      Usuń
  3. Świetne paznokcie, chciałabym umieć takie zrobić :) Będę musiała wybrać się do kogoś, kto zrobi mi piękne pazurki na imprezę karnawałową. Muszę również znaleźć najlepszą kreację. Myślę, że wybiorę coś z oferty hurtowni odzieży online Sosimply.pl. Kupiłam tam piękną sukienkę na Sylwestra i byłam nią zachwycona. Teraz może pomyślę o innym stylu, muszę się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger