Gwiazdorskie flejki


Witajcie w Nowym Roku!  
Dzisiejszy, pierwszy w nim post, jest jednocześnie moim… trzysetnym na blogu! Ależ się tego już naprodukowałam :p   

Mam nadzieję, że nie macie mnie jeszcze dość  ;) 


Oprócz tego, że sam w sobie post jest wpisem jubileuszowym, to dodatkowo urodzinowym :) Ale nie o moje urodziny dziś chodzi, a o urodziny @srebremalowane – Ig klik, fb klik.
Skrzyknęłyśmy się z dziewczynami i postanowiłyśmy zrobić Asi taki oto prezent: 



Kochana wszystkiego najlepszego,
dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności,
a wychodząc poza ramy standardu
– samych pięknych zdobień,
niekończących się pomysłów
i pieniędzy na wymarzone skarby!


Jeśli jesteście ze mną jakiś czas, to wiecie, że identyczne mani robiłam niemal dokładnie rok temu, ale w towarzystwie innych , nieco drobniejszych flejków (Maga M-Ray R4):
 

Wtedy posta nie było, mani wiec postanowiłam powtórzyć. Ale w sumie sam pomysł jego powtórki pojawił się w… kwietniu! 


A było to dokładnie w chwili, gdy podczas przygotowywania kolekcji Snaily, po raz pierwszy „dwunastkę” nałożyłam na wzornik! Wtedy wiedziałam, że muszę, po prostu muszę to zdobienie odtworzyć! 


I czekałam cierpliwie (no dobra – niecierpliwie :p) na moment kiedy je zrobię. 


Wiedziałam, że będzie to zima, Sylwester lub karnawał, ale kiedy na tapetę wszedł temat urodzin Asi, postanowiłam to (wyjątkowe dla mnie mani), zrobić właśnie dla Niej. Dodatkowo kropką nad i był fakt, ze Asia całkiem niedawno miała na pazurkach śliczne gwiazdki - klik :D 


Jak widzicie pazurki skrócone, balerinek nie ma :p Ale kiedyś na pewno jak złamie mi się tak znów pazur, to wypróbuje ten kształt ;)


Dziś zdjęć jest mega dużo, bo kompletnie nie mogłam się zdecydować, poza tym ten lakier na każdym z nich wygląda nieco inaczej ;)


Na paznokciach widzicie flejki Maga Snaily 12 – obłędnie magiczne, piękne, multichromowe, mieniące się od czerwieni przez róż, pomarańcz, stare złoto, zieleń – czad! Więcej o samym lakierze poczytacie w poście TU.


Tym razem również lakier nakładałam na czerń (jedna warstwa Maga Diamond 23), teraz jednak użyłam dwóch jego warstw, a całość zabezpieczyłam topem. 


Lakier kupicie za 12,99 zł i znajdziecie go na stronie sklepu firmy MAGA, czyli TU.


Specjalnie planując to mani, jakiś czas temu kupiłam szablony gwiazdki, ale użyłam ich tylko do ozdobienia pazurka małego, bo na serdecznym zależało mi na większych gwiazdach. Po zrobieniu mani, przypomniałam sobie, że kupiłam też szablony - duże gwiazdki - brawo ja! :p


Białe gwiazdki robiłam na macie: przykleiłam szablon, pokryłam białym lakierem, na mokro oderwałam, po wyschnięciu gwiazdki nanosiłam na paznokieć, pokryłam lakierem bezbarwnym, a potem żelowym topem.


Paznokieć serdeczny po wyschnięciu bieli (Maga Diamond 22 – 2 warstwy), zmatowiłam topem, namalowałam czarne gwiazdki farbką, wypełniłam przy użyciu pędzelka lakierem Maga Snaily 12. Pokryłam bezbarwnym lakierem, a potem również żelowym topem, którym zabezpieczyłam już cały manicure. 


Jeśli chodzi o gwiazdki, to już jesienią
nie mogłam się doczekać gwiezdnych zdobień, i zrobiłam je w brązach – klik, bo to taki motyw, który z roku na rok lubię coraz bardziej, więc pewnie jeszcze niebawem znów się pojawi ;)


Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Snaily 12
  • Maga Diamond 0,22,23
  • Szablony gwiazdki
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelek
  • Top matujący i żelowy Maga


Buziaki i do zobaczenia niebawem :*







6 komentarzy:

  1. Kochana pazurki są przepiękne😍 chociaż u Ciebie nie mogło być inaczej😉 Niespodzianka cudowna, wzruszyłam się na maxa☺️ dziękuję najpiękniej jak tylko potrafię 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana ♥️
      Cieszę się bardzo, ze niespodzianka się udała 😀
      Sto lat! 🎂💋

      Usuń
  2. Jejku, jaka super akcja! ♥♥♥ A pazurki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zorientowałam się, że jedne gwiazdki ręcznie malowane, a drugie z szablonu :D Super!
    Lakier wygląda obłędnie, a ja go przecież mam w szufladzie w kolejce do testów ;) Muszę go jakoś przesunąć bliżej przodu kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego najlepszego w 2019 roku, a flejki wygladaja przecudnie i magicznie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger