Gwiazdorskie brązy



Hej :) 
Zachciało mi się brązów i już :p 
A, że strasznie uparte ze mnie stworzenie, to musiałam je zrobić.  



Brązowe paznokcie miewam bardzo rzadko, właściwie tylko jesienią – dla mnie to kolor typowy dla tej pory roku. Właśnie już niedługo ruszymy z zimowymi zdobieniami. Aaaaa ja już nie mogę się doczekać!!! 



Pierwotnie miały być wiewiórki i żołędzie – nie wyszły :p Potem miała być rajstopka – też
mi się nie podobała, no to są po prostu brązy z odrobiną błysku.


I też myślałam, czy zrobić paski czy gwiazdki. Stanęło jednak na tym drugim, bo przed nami sezon, gdzie gwiazdki będą się pojawiać, a ja je bardzo, bardzo lubię :D
Niestety skończyły mi się szablony, musiałam poradzić sobie ręcznie, wiec wybaczcie, że wyszły nieco koślawo :p 


Dziś mieszanina marek.
Jasny metaliczny brąz,  to Wibo Extreme, niestety starł się numerek z naklejki, więc pokazuję Wam buteleczkę. Ma bardzo dobre krycie - u mnie dwie warstwy i bardzo dobrze stempluje.


Ciemny brąz który widzicie to Golden Rose Rich Color, który... pofarbował mi płytkę na czerwono :( Mam pecha ostatnio...   Brokacik pochodzi z Alle Paznokcie, kupiłam go stacjonarnie. Jest w bardzo wygodnej, dużej buteleczce z dozownikiem.


Użyłam:

  • Maga Instant Hydrate
  • Wibo Extreme
  • Golden Rose Rich Color 148
  • Top matujący Lovely
  • Brązowy brokat Alle Paznokcie nr 13

Jak Wam się podoba taka propozycja?
Buziaki😘


8 komentarzy:

  1. Cudne kochana, a mialam sie zapytac skad takie piekne gwiazdki, nie powiedzialabym ze sa recznie malowane, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słońce 💋
      Ciężko lakierem, muszę szablony kupić ;)

      Usuń
  2. Po brązy w sumie rzadko sięgam :) Ostatnio miałam ochotę na brąz, to jest - ale w towarzystwie mocnego różu :D Za dwa wpisy na blogu pewnie pokaże to połączenie :D Twoje zdobienie bardzo mi się podoba, niby jest w jesiennej kolorystyce, ale te gwiazdki już tak nieco zimową aurę zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy z różem to świetne połączenie, kiedyś taki gradient pokazywałam ;) Na Twoje już nie mogę się doczekać 😍
      Tak, taki przełom sezonów ;)

      Usuń
  3. kolory jakoś do mnie nie przemawiają, ale w połączeniu z brokatem zmienia się cały mój pogląd, SERIO SERIO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio tez nosilam brązy 😁 piękne gwiazdki, do głowy mi nawet nie przyszło, że ręcznie malowane 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie ♥️
      Brązy są śliczne, aż żal ze tak rzadko po nie sięgamy 💋

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger