Sezon na gwiazdki



Hej :) 
Bardzo dawno nie było już u mnie różu, a kto powiedział, że nie można nosić go zimą?   




Dziś, co prawda mani miało być zupełnie inne, ale się nie udało, to wrzucam to, które do pokazania miałam nieco później, choć nosiłam je tydzień temu :p


Sezon na gwiazdki w pełni. Ja już niedawno pokazywałam Wam je w brązach – klik.
Tamte były typowe, najzwyklejsze, pięcioramienne, ale właśnie takie, jakie pokazuję Wam dziś – należą do moich ulubionych. 


A tak wogóle, to z uporem maniaka szukam kolczyków w tym kształcie, niestety póki co – bezskutecznie. Są, ale ślubne, z mnóstwem cyrkonii, a mi zależy na gładkich blaszkach ;) Może coś Wam się obiło o oczka? :*


Bazą do mojego zdobienia było „Pastelowe Love” od Magi z kolekcji letniej. 


To, co połyskuje na paznokciach to pyłek Semilac flash Aurora Pink, który kupiłyśmy na spółkę z Dorką jakiś czas temu. 




Dorocie najbardziej podoba się on na bieli i czerni, mi na czerni i właśnie takim delikatnym różu – daje najbardziej subtelny efekt. 



Pyłek wcierałam w bezbarwny lakier Maga, pacynką do cieni, 80 sekund po pomalowaniu. Pyłek zabezpieczyłam topem wodnym BPS. 


Gwiazdki to farbki akrylowe. Na środkowym paznokciu delikatne, małe, białe. Na serdecznym jedna duża namalowana jaśniejszym różem, z ciemniejszymi krawędziami. Środek dużej gwiazdki wypełniłam bezbarwnym lakierem wymieszanym również z pyłkiem. Dodałam tą mieszanką również kilka kropek wokół gwiazdki.



Użyłam:

  • Maga Diamond Hydrate
  • Maga Diamond 0,22,12L
  • Semilac flash Aurora Pink
  • Farbki akrylowe
  • Top matujący Lovely
  • Top wodny Born Pretty
  • Farbki akrylowe
  • Pędzelek, pacynkę do cieni, pędzel 


Buźki i do sklikania :)


10 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o kolczyki z taką gwiazdką, to zawsze można je zrobić ręcznie - przywieszka w takim kształcie
    + bigle i gotowe :)
    Na allegro znalazłam coś takiego:
    https://allegro.pl/zawieszka-gwiazdka-srebro-bl-493-i7229679413.html
    https://allegro.pl/zawieszka-z-cyrkoniami-gwiazda-gwiazdka-zlota-i7690141283.html

    Róż jest dla mnie mało świątecznym kolorem, choć w zimowych zdobieniach może być, zwłaszcza taki delikatny, pudrowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Kochana, zapomniałam że Ty biżuterię robisz!!! Kurcze dziękuję Ci bardzo i za poradę i za linki ❤️💋
      No faktycznie róż jest mało świąteczny ale tak bardzo mi się go zachciało ;)

      Usuń
  2. Śliczne, delikatne mani. Bardzo podoba mi się efekt tego pyłku, nadaje całemu zdobieniu takiej magii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w rzeczywistości było bardziej go widać, tak naprawdę tu udało mi się ten efekt tylko na kciuku uchwycić...
      Dziękuję Ci bardzo 💋💋💋

      Usuń
  3. Kochana ten odcien rozu idealnie pasuje do zimowej aury <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym zaróżowione poliki ;)
      Dziękuję Słoneczko ❤️💋

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają Twoje pazurki w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam gwiazdki, podoba mi się akcent połyskującego pyłku! ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie widziałam u Ciebie tak delikatnego mani ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger