Miętuski w rajstopkach



Cześć :D 
No i pół roku 2018 za nami, czas leci zdecydowanie za szybko… 
Mi już od jakiegoś czasu, bardzo chciało się kolorów innych niż biel i czerwień, a przyznam, że za miętką tęskniłam bardzo. 


Lakier to oczywiście Maga. Pochodzi z zeszłorocznej kolekcji letniej. Pokazywałam go Wam kiedyś w połączeniu z fioletem – klik.


To taki odcień ni to miętowy, ni seledynowy, czy morski. Zupełnie inaczej prezentuje się w świetle elektrycznym, inaczej w dziennym, co zobaczycie pod koniec wpisu. Gdybym miała podać fachową i najbardziej zbliżoną do oryginału nazwę tego odcienia, określiłabym go jako grynszpan.


Zależało mi na dość szybkim manicure – mam ostatnio trochę zaległości :p
Postawiłam wiec na moją kochaną rajstopkę i delikatne, cieniowane kwiatuszki malowane farbkami - proste, szybkie i kobiece zdobienie, nic szczególnego.


Wewnątrz kwiatuszków umieściłam drobniutkie srebrne cyrkonie, a na samej rajstopce zrobiłam delikatne kropeczki czarnym lakierem. Tym razem ani rajstopka, ani kropeczki - ładnie nie wyszły :( Troszkę żałuję, że nie użyłam jakiejś płyteczki, a takich z różnymi kropeczkami kilka mam.


Kolor wykończyłam topem nabłyszczającym, a efekt rajstopki z kwiatuszkami – matującym. Na matującym, mokrym topie układałam również cyrkonie dość mocno je wciskając - druga doba - strata - 1 ;)


Do zdobienia użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 0,23,18L (2017)
  • Cyrkonie
  • Farbki akrylowe
  • Topy matujący Lovely oraz Top żelowy Maga

Jak Wam się podoba t
aka propozycja?
Powiedzcie mi - o co chodzi z kolorem miętowym? Ja tego po prostu nie rozumiem :p


Pozdrawiam cieplutko



9 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest ten kolor! I piękne zdobienie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten kolor :) Chociaż sama nie wiem o co chodzi z tą miętą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana przepiekny ten kolorek i ciekawie wyglada w polaczeniu z czernia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh cudowne są te Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu jak ja kocham rajstopkowe pazury ♥ Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger