Bordo w łaty


Hej :D 
Mundial Mundialem, ale paznokcie malować trza! :p
No i siedzę przed telewizorem, maluję, suszę paznokcie i rozwiązuję moje ulubione krzyżówki :p  



Fakt, że po wyjściu z grupy (co mam nadzieję nieuniknione) trafimy na Belgię bądź Anglię, a potem (oby) wysoce prawdopodobnie Brazylię bądź Niemcy…napawa strachem…
Ale, co ja miałam…? A. Paznokcie :D



Dziś mani zupełnie nieletnie, śmiałoby można je zaszufladkować w jesieni, a w przyszłym tygodniu prawdopodobnie będą takie, które śmiało można podciągnąć pod zimę :p
Uprzedzę Was i z góry przepraszam, ale kolejne dwa tygodnie moja głowa będzie w chmurach... Raz, że teraz pochłonięta jestem przyszłotygodniowym See Bloggers, a dwa - początkiem wakacji, o którym pisałam już w którymś z postów, że będzie szczęśliwy (...), no i jeszcze mecze :D Dlatego też zdobienia nie będą wyszukane. 


Jakoś tak oscyluję w tym tygodniu wokół czerwieni ;)
Tym razem zachciało mi się takich diabelskich pazurków. Tak przynajmniej ja je postrzegam. Jest duża szansa, że Wam się nie spodobają bo piekielnie podobają się mi :D Poza tym zdjęcia nie oddają ich charakteru :( W rzeczywistości folia delikatnie się mieniła, a całe manicure miało mocno satynowe wykończenie.



No ale do rzeczy.
Bazą do zdobienia był śliczny Sophin, którego pokazywałam Wam już tu i tu. Ten lakier jest bombowy i ekstra wygląda w macie. W rzeczywistości piękna, ciemna metaliczna czerwień, po zmatowieniu staje się cudnym satynowym bordem. 



Ja go w swoim mani niemal całkowicie zakryłam łatami z folii transferowej. 


Na akcentowanych paznokciach widzicie efekt rajstopki (lakier bezbarwny z odrobiną czerni) i stempel z płytki Moyra. Całość wykończona matowo. 


Na granicy czerni i czerwieni planowałam czerwone cyrkonie lub tasiemkę, ale koniec końców zdecydowałam się na kropeczki robione lakierem Kads i delikatnie wypukłą kokardkę pokrytą folią już w wersji błyszczącej. Kokardkę pokryłam topem wodnym. 


Użyłam

  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 0,23
  • Sophin GelLac 642
  • Lakier do stempli Kads
  • Płytkę Moyra Ornaments 3
  • Czerwoną folię transferową
  • Klej do folii Alle Paznokcie
  • Topy matujący Lovely i wodny BPS



Bardzo jestem ciekawa co myślicie o tym mani.
Buziolki😘







13 komentarzy:

  1. Dziś wieczorem też pomalowałam :) Twoje prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, takie trochę demoniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ślicznie i jak zazwyczaj - bardzo w moim guście. 😍 Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czaje fascynacji Mundialem :D. Nawet nie wiem kto tam gra :D.
    Paznokcie jak zwykle są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat temu, jsk byłam piękną, młodziutką nastolatką, miłością do footballu zaraził mnie mój facet ;) I już tak mi zostało ⚽️♥️🇵🇱

      Usuń
  5. Podobaja mi sie takie krwiste, ja juz makijaz Polski opublikowalam hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Kochana❣️ Boski 😍 Szczególnie ten wewnętrzny kącik oka robi wrażenie, choć całość przepiękna 😍 Delikatny akcent w pięknym makijażu ♥️ Mega po prostu 🇵🇱 Chyba spróbuje na jutro odtworzyć 😉

      Usuń
  6. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten pochmurny czerwcowy poniedziałek przyznam szczerze że taka pogoda bardzo mi odpowiada bo i powietrze jest lżejsze a ja i moje 160 kg za bardzo nie lubimy ciepła a jaką ty lubisz temperaturę jeśli chodzi o twoje paznokcie to prezentują się naprawdę bardzo ciekawie i są imponujące ładne zadbane natomiast moje paznokcie cały czas je obgryzam i mam ogromne tłuczki hahaha Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci przyjemnego wieczoru


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger