Serca BIAŁO - CZERWONE


Heloł!  💗 
„Jak kochać to księcia! Jak kraść to miliony”… A co! 

Po tym jak – uwaga, kolejny ukradziony cytat - „naruszyłam prawa autorskie do symboli narodowych i kształtu piłki (…)" – tak, tak – autentyczna wypowiedź z jednego z mediów społecznościowych, odnośnie mojego poprzedniego mani  – postanowiłam pójść za ciosem i buchnąć piłkarzom koszulki!
Taka jestem odważna :p Ale uważajcie, co robicie na paznokciach! :D Żartuję oczywiście :p

To tak tytułem humorystycznego wstępu ;)


Lecę tak odziana zaraz na strefę kibica – już nie mogę doczekać się meczu! Choć powiem Wam szczerze, że im bliżej, tym bardziej się boję! 



A propos koszulek to wiecie, że taka oficjalna z tego roku, to najdroższa koszulka reprezentacji w historii Polski - koszt to aż 569 zł?! Kto ciekawy szczegółów odsyłam na portal - Przegląd Sportowy - klik.



Ja postarałam się tegoroczną koszulkę splagiatować najwierniej jak się da (choć oczywiście nie wyszło tak, jak chciałam). Jedyne co, to numery zawodników umieściłam po środku, bo po prostu tak lepiej na pazurkach wyglądają. Numerki - n
a lewej łapce - a jakże Lewego, a na prawej moja wielka miłość - oczywiście Jakub Błaszczykowski (piękne imię swoją drogą - haha). Mam w planach - jak dobrze pójdzie zrobić całą reprezentację, choć pewnie przez przypadek ktoś wcześniej wpadnie na taki pomysł! :D :D :D


Lakiery to ponownie Maga. Biel z kolekcji stałej (22) oraz czerwień z poprzedniego lata (7L) i oczywiście farbki akrylowe.


Poza koszulkami zrobiłam na pazurkach polskie, biało-czerwone serca – dziś chyba biją najszybciej jak się da! Delikatne cienie uzyskałam szarą farbką akrylową (jak będziecie je robić – używajcie delikatnie – zbyt duża ilość szarego koloru może spowodować że pazurki nie będą wyglądały czysto - tak, jak u mnie teraz :p)



Użyłam:
  • Maga Instant Hydrate
  • Maga Diamond 0, 22, 8L(2017)
  • Farbki akrylowe Madisi (104,302,332)
  • Gel Top Coat Maga



Z wiadomych względów szybko kończę, ale nawiąże jeszcze do poprzedniego mani .
Powiem Wam, że jestem niesamowicie szczęśliwa, dumna, zaskoczona i wzruszona, bo bardzo dużo kobiet zainspirowało się moim poprzednim zdobieniem! To ogromne wyróżnienie i fakt, że inspiruję, napawa serducho radością!!! Jeśli macie ochotę zerknąć na piękne prace – pozwoliłam sobie stworzyć galerię i umieścić kilka z nich na końcu poprzedniego posta (niektóre oczywiście podlinkowane!) – oglądajcie – klik.



Na deser jednak przygotowałam dla Was trzy piękne, mundialowe inspiracje – mega oryginalne i niesamowite – bardzo zazdroszczę ogromnego talentu i nie mogłam się oprzeć, musiałam Wam je pokazać:


Prawdziwe orły Nawałki Ani Strykowskiej – Anka Maluje – Facebook – klik😍


Słowianka Alexandra Adamczyk - klik😍



Pięknie, ręcznie Malowany Lewandowski!
Słowianka Magdalena Klocek NailArt & szkolenia - klik😍


I jak tu nie wygrać?! Boże, jak ja bym chciała tak umieć!!!

Choć przyznam Wam się szczerze, że cieszę się, że moje mani nie jest już tak ładne jak poprzednie (...) :p 

Dziś żegnam się z Wami pokojowym Peace and Love i lecę kibicować Kochani!
Życzę nam wygranego meczu! I pamiętajcie:


https://www.laczynaspilka.pl/
 

Buziaki

9 komentarzy:

  1. Piekny mani wlasnie ogladam meczyk i trzymam kciuki za chlopakow!!! Wow zdolnosci powalaja p. Klocek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, piękne prace 😍
      Naszym się nie udało tym razem niestety 😰

      Usuń
  2. Za piłką nie przepadam, ale cudne są te paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o mnie to dziś nie wiedziałam czy mam się śmiać czy płakać. Grali jak takie fajtłapy :D. Nie lubię paznokci piłkarskich .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ale to prawda, to nie był dobry mecz 😰 Miejmy nadzieje, że następne będą lepsze 💪

      Usuń
  4. No i co Żaneta - zostało nam tylko tymi biało-czerwonymi pazurkami wydrapać oczy Senegalczykom... albo naszym, bo niestety zupełnie się nie popisali :/ A najbardziej boli chyba to, że tak głupio stracili obie bramki. Ech... Ps. pazury oczywiście przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyczarowałaś małe cuda na tych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger