Żaróweczki



Witajcie Słoneczka :)  
Kiedy jakiś czas temu robiłam żółte pazurki – klik – mogłam tylko przypuszczać, że będzie to najbardziej popularny kolor tej wiosny. Teraz – wiem to na pewno :D   



Wiem, że wiele z Was nie przepada za tą barwą na pazurkach – szkoda, bo na opalonych dłoniach takie odcienie prezentują się fenomenalnie. Ja żółty lubię i teraz mogę śmiało obiecać, że jeszcze się pojawi tej wiosny.  


Zdradzę Wam, że w takie kolory najchętniej ubierałam mojego syna, jak był malutki – wyglądał jak małe słoneczko ;) Jest to również kolor mojego znaku zodiaku….  ;)


Kiedy planowałam kolejny żółty post myślałam o zupełnie innym zdobieniu. W planach mam bowiem zdobienie inspirowane śliczną koronkową sukienką. Plany trochę „pokrzyżowała” mi Paulina z bloga Cienistość ogłaszając tematy swojego kreatywnego wyzwania, w którym mam przyjemność wziąć udział:


http://www.cienistosc.pl/2018/04/wyzwanie-creativenailparty-wez-udzial-i-maluj-razem-z-nami.html

Jak widzicie ostatnim majowym tematem są paznokcie do sukienki, dlatego wspominaną inspiracje przekładam, a dziś stawiam na neony.



Jakiś czas temu pokazywałam Wam transparentne malowanki - klik i pamiętam, że wielu z Was podobała się żarówka zaprezentowana wtedy na wzorniku :D
Dziś żaróweczki umieszczam w mani. Tym razem jednak nie malowałam ich sama. Motyw żarówki pochodzi z płytki Uber Chic .Po nastemplowaniu rozwodnioną farbką akrylową zrobiłam delikatne cienie żaróweczce, by po pokryciu neonową farbką delikatnie ją rozświetlić.



Lakiery, jakich użyłam do manicure to Golden Rose. Czerń – dwie warstwy. Neonka podbiłam również dwuwarstwowo bielą.


Użyłam
  • Lovely nail growth
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Rich Colour 35
  • Golden RoseIce Color 203
  • Farbki akrylowe
  • Płytkę UC plate 3-01
  • Biały lakier do stempli Kads
  • Pędzelki
  • Top Sally Hansen Insta Dri


Jak Wam się podoba takie żaróweczkowe manicure?
Pozdrawiam





15 komentarzy:

  1. Kochana przepiekny ten neonek, masz racje do opalonego ciala bomba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie łapie promyczki 🌞 Kocham to 😍

      Usuń
  2. Piekne mani! Na poczatku myslamam, ze to hybryda. Obrazisz sie jak zainspiruje sie w swoim Teczowym Projekcie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiertelnie!!!
      Żartuje oczywiście 😀 Czestuj się Kochana, będzie mi bardzo miło 😘♥️

      Usuń
  3. Boskie! Na wzornikach to właśnie żaróweczka podobała mi się najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie podobała się chyba wogole najbardziej dlatego pyknelam na pazurkach 😘♥️💡

      Usuń
  4. Genialne! :D Mega mi się podoba ta żarówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kochana ☺️ Dziękuję 😘♥️

      Usuń
  5. Jestem ZACHWYCONA! Mega fantastyczne zdobienie, chyba mój faworyt ze wszystkich zgłoszeń! Super, dziękuję za udział w wyzwaniu! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, naprawdę? To bardzo mi jest miło ☺️ Ja już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę wszystkie 😀

      Usuń
  6. Aż oczy trzeba zmrużyć tak bije po czach ten żółtek! Super jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, razi po oczach jak szalony 😀💡

      Usuń
  7. Niesamowite! Wyszło Ci na prawdę przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger