Kwiatowe zdobienia paznokci


Cześć :)
W tym tygodniu na moim Facebooku (klik) i Instagramie
(klik), pokazałam Wam kilka kwiatowych zdobień.
Dziś przyszedł czas na ostatnie z nich, oraz podsumowanie całego przedostatniego już tematu wyzwania Pauliny z bloga Cienistość – Creative Nail Party.



Powiem Wam, że kwiatowe zdobienia uwielbiam. Nieważne jaką techniką są one robione. Same przyznajcie – kwiaty to bardzo wdzięczny temat. Ja postawiłam we wszystkich zdobieniach na farbki akrylowe i – jak trafnie zauważyła to jedna z Was – jako ogrodnik – postanowiłam trochę poprzesadzać i zrobiłam aż cztery kwiatuchowe zdobienia.

1. Kwietny wianek w zieleni

 
Sam temat wyzwania  zobowiązywał, dlatego też zaczęłam go od delikatnych, prostych kwiatuszków ułożonych w kształcie wianka.


To, nad czym warto się pochylić to piękny zielony Flormar, którego krycie nie powala na łopatki (4 warstwy), dlatego ja nałożyłam go w dwóch warstwach na kolor, który widzicie na pozostałych paznokciach.


Lakier jednak jest tak piękny, ze wybaczam mu wszystko. W realu wyglądał jak pyłek i tworzył naprawdę gładką taflę.



Użyłam:
  • Sally Hansen nailgrowth miracle
  • Kiko Quick Dry 851
  • Flormar Sugar Candy SC 04
  • Farbki akrylowe
  • Cyrkonie 


2. One stroke w czerwieni 


Druga propozycja jaką Wam przedstawiłam to klasyka – zachciało mi się bardzo czerwonych paznokci, a element kwiatów widnieje tylko na lewej. 


Czerwone pazurki uwielbiam solo, wiec choć jedna łapka była po prostu w czerwieni. Kwiatki malowałam techniką one stroke, ale to nad czym warto się skupić to lakier Maga z kolekcji stałej z numerkiem 15.


Napakowany jest on prześlicznym drobniutkim shimmerem, co niestety nie jest na zdjęciach widoczne, ale wierzcie mi – w słońcu prezentuje się niesamowicie!


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care 
  • Maga Diamond 15
  • Farbki akrylowe 
  • Pędzelki 
  • Gel Top Coat Maga


3. Stokrotki na grancie


Kolejna propozycja to kontrast kolorów. Moim zdaniem eleganckie mani – duet granatu i bieli z odrobinką złota. Lakier to śliczny Sophin, który również pięknie prezentuje się w macie – klik.


Przyznam się Wam, że kwiaty które widzicie w tym mani (mi trochę przypominają stokrotki), to najłatwiejsze ze wszystkich jakie udało mi się zmalować. Po prostu odpowiedni – tani drogeryjny pędzel z dość długim włosiem i niedbale nakładana nim farbka akrylowa – jednym pociągnięciem. 


Zdecydowanie większej precyzji wymagały łańcuszki oraz ramki – i te robiłam cienkim pędzlem z długim elastycznym włosiem. Środki kwiatów i niektóre koraliki na łańcuszkach wypełniłam lakierem do zdobień z brokatem.


Użyłam:
  • Sally Hansen nailgrowth miracle
  • Sophin Vinyl 366
  • Białą farbkę akrylową
  • Pędzelki
  • Złoty lakier do zdobień z brokatem
  • Gel Top Coat Maga


4. Ołówkowe kwiaty z różem

 
Ostatnie prezentowane przeze mnie mani to połączenie różu oraz szarości. Oba lakiery pochodzą z tegorocznej letniej kolekcji firmy Maga. Typowe dwuwarstwowce. Wiadomo – czas wysychania i samo malowanie – petarda :)




Ozdoby to już kwiatuchy rysowane ołówkiem, jeden z nich wypełniony rozwodnioną farbką akrylową. Dostałam od Was cynk, że ta metoda Wam się podoba więc postanowiłam umieścić ją w mani :) 


Jak rysować na paznokciach olowkiem i kredkami pisałam w poście TU.


Powiem Wam szczerze, że rysowanie na prawej ręce, a już najbardziej cieniowanie to istny horror! Właściwie ołówek trzymałam nieruchomo a ruszałam prawą ręka :D Wyszło, co wyszło, muszę pocwiczyć :p


Środki kwiatka na prawej dłoni uzupełniłam różową cyrkonią, a środki kwiatuszków na lewej srebrnymi.



Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 8L, 20L (2018),0, 22
  • Top matujący Maga
  • Różową farbkę akrylową, 
  • pędzelek
  • Ołówki
  • Cyrkonie
  • Gel Top Coat Maga



Jestem ciekawa, która z propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu?
Buźki



9 komentarzy:

  1. Kochana zaszalalas, zielen i czerwien sa niesamowite ale dla mnie najpiekniejsze to wlasnie ostatnie olowkowe, Ty moja zdolniacho <3 Zycze Ci milutkiego weekendu, Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘😘😘 Tez kocham ♥️♥️♥️

      Usuń
  2. Tyle kwiatów! Kurcze, każde mani ma coś w sobie. Nie jestem w stanie wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała czas, zmalowalabym jeszcze więcej ;) Uwielbiam kwiatuchy :D

      Usuń
  3. Czerwone to moi ulubieńcy. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się one stroke w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger