Niebieskie rajstopki


Hej Słonka
U Was też tak zimowo? U mnie śnieżnie i baaaaardzo zimno. Brrrr...



Ostatnio jakoś opuściły mnie chęci na malowanie… 
Pomysłów mam nawet sporo, ale nigdy nie mogę się zdecydować co zrobić … 
Jak to dobrze, że mam Was…


W wyborze dzisiejszego zdobionka pomogła mi Eliza z My, myself and my nailsklik. Dziękuję Kochana :*


Rajstopki w błękicie nosiłam wiele razy. Bardzo mi się ten efekt podoba


Obłędny kolor, w którym zakochana jestem na zabój to Maga z ostatniej kolekcji letniej. Widzicie go solo oraz w duecie z lakierem bezbarwnym, z których powstał efekt niebieskiej rajstopki.


Wystemplowałam na nim wzorek z płytki Moyra granatowym Kadsem. Całość pokryłam topem matującym. Reszta zdobienia to zasługa wypukłych wzorków z lakieru oraz cyrkoni i odrobiny bulionu.


Użyłam:
  • Sally Hansen Complete Care
  • Maga Diamond 0,20L(2017)
  • Moyra Ornaments 3
  • Kads granatowy do stempli
  • Cyrkonie, bulion
  • Stempel clear, pędzelek
  • Top matujący Lovely

Mani nosiłam kilka dni i każdego dnia powstawał dodatkowy element - z lenistwa :p 

Jak się Wam widzą rajstopki w takim nietypowym kolorku?
Buziaki 😘
Żaneta

27 komentarzy:

  1. Niesamowity jest ten odcień niebieskiego <3 MEEEEGA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana naucz mnie tych rajstopek, bo efekt jest niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia Słonko Ty moje Kochane 😍 Weź pustą czystą butlę po lakierze, wlej trochę bezbarwnego i dodaj kropelkę lub dwie koloru (takiego jakiego chcesz), dobrze wymieszaj. Nałóż warstwę lub dwie na paznokieć, dodaj stempel, naklejkę, kropeczki - czego dusza zapragnie i pokryj topem - jak dla mnie matowy najfajniej wykańcza ten efekt 😘😘♥️

      Usuń
    2. Kochana bardzo Ci dziekuje, musze sie pobawic, bo efekt wyglada oblednie :* Bardzo Ci dziekuje za tutorial <3

      Usuń
  3. Idealna długość paznokci :) Efekt naprawdę bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😘 A właśnie chciałam ciut skrócić :p

      Usuń
  4. Kolor jest piekny, Chociaz mi kompletnie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszystkie kolory i nie mam pojęcia jaki mi nie pasuje ;) A ten to jeden z moich ulubionych 💙

      Usuń
  5. Cos cudownego, kolor nieziemski a ye rajstopki powaliły mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Piękny kolor granatu i rewelacyjne wzory!
    A mam pytanie techniczne - dobrze Ci się sprawuje ten top matujący? Bo mnie ostatnio denerwuje na maxa - obkurcza mi lakiery i zostawia białe paproszki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo 😘
      Co do topu, no cóż - dopóki jest nowy i świeży nie sprawia mi żadnych problemów. Po połowie buteleczki faktycznie zostawia białe paproszki - ja wtedy używam go do zmatowienia lakieru pod farbki ;)
      Ściągania lakieru nie doświadczyłam na szczęście :)

      Usuń
    2. Hmm, faktycznie mam zużytą około połowę buteleczki. Chyba czas poszukać nowego. Teraz nie lada zadanie jaki wybrać 😶

      Usuń
    3. Ja wypróbowałam kilka i chyba najlepszy jak dla mnie był GR. Tez zgęstniał, ale pod koniec. Chyba najwolniej ze wszystkich przeze mnie wypróbowanych.

      Usuń
  7. Ja niebieskiego na paznokciach nie lubię, ale te twoje zdobienia są tak piękne, że nawet takie indygo wydaje mi się ekstra. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka nazwa tego niebieskiego ? Cudne ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wypisane w poście - Maga 20Z ;) Jest już niedostępny niestety :( Pochodził z kolekcji sezonowej.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger