Mroczne niewidoczne


Hej hej :D 
Wiem, wiem - zrobiło się gorąco, pora na pastele, neony... A ja tu wyskakuję z takim ciemnym mani ;) 

Miałam je na pazurkach, kiedy - całkiem niedawno - padał śnieg...


Zazwyczaj jest tak, że jak robię mani to na zdjęciach podoba mi się ono zdecydowanie mniej  :) 
Wiadomo – w powiększeniu, przybliżeniu, wyostrzeniu widać absolutnie wszystko!  Nawet więcej, bo widać to czego nie widzimy podczas malowania…


Tym razem jednak było zupełnie inaczej ;) I nie chodzi już nawet o to, że paznokcie nie podobały mi się na żywo - były fajne, ale z daleka wyglądały jak wielka czarno - granatowa plama i kompletnie nie było widać co na nich jest ;) A na każdym przecież pojawiło coś innego ;)



Czarny lakier to Wibo extreme 34. Lubie go. Fajnie kryje – po dwóch warstwach, sprawdza się jako stemplolakier, jest wygodny w technicznej obsłudze – ma fajny pędzelek. 



Granat to używany już przeze mnie tu maluszek - Smart girls Get more nr 10. Lakier przez to, że jest lekko metaliczny, po zmatowieniu daje delikatny satynowy pomysł – uwielbiam takie lakiery w macie. Jeśli znacie jakieś o podobnym wykończeniu dajcie znać, bo są przeze mnie bardzo pożądane ;)


Kciuk pozostawiłam w czystym granacie. Na wskazującym paznokciu widzicie również granat, który ostemplowalam wzorkiem pochodzącym z płytki Uber Chic. 



Środkowy paznokieć to czerń i granatowa folia transferowa, która idealnie pasowała mi do koloru granatka :)


Paznokieć na palcu serdecznym to czarno - granatowy gradient. 


Ostatni – maluszek – czerń, ostemplowany granatowym Kadsem. 


Wzorek z płytki należy do moich ulubionych, pokazywałam go już kiedyś w połączeniu z szarością tu.


Jak widzicie dzieje się dużo. Ale chyba ze względu na kolorystykę – nie przytłacza. Z reszta oceńcie same ;)


Użyłam:

  • Odżywkę Maga Rebuild
  • Wibo extreme 34
  • Smart Girls Get more nr 10
  • Lakiery do stempli czarny Color Alike oraz granatowy Kads
  • Folia transferowa i klej Alle Paznokcie
  • Płytka Uber Chic  3-02
  • Top matujący Golden RoseStepel Crystal Clear BIG BLUE

Krok po kroku:
  1. Naniosłam odżywkę
  2. Pomalowałam paznokcie – mały i środkowy na czarno, resztę na granatowo – użyłam po dwie warstwy lakierów
  3. Na serdecznym paznokciu zrobiłam gradient gąbką
  4. Na małym paznokciu nastemplowalam wzorek z płytki granatowym Kadsem
  5. Na wskazującym nastemplowalam ten sam wzorek z płytki w innym ułożeniu czarnym Color Alike
  6. Na środkowy paznokieć nałożyłam klej do folii transferowej
  7. Poczekałem aż klej wyschnie – traci wtedy mleczny kolor i odbiłam kawałeczki folii
  8. Całość zmatowiłam topem
  9. Wyczyściłam skórki

Tak z ciekawości sprawdziłam jak zdobienie wyglądać będzie po pokryciu topem nabłyszczającym Sally Hansen Insta Dri. Mi się nie podobało i moim zdaniem zdobienie jest w błysku mniej widoczne.



Lubicie takie mroczne pazurki?

Pozdrawiam i zapraszam na resztę fotek
Żaneta :)




26 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe zdobienie :) Mam sporo folii transferowej i jeszcze jej nie używałam, a widzę, że fajnie wygląda w macie :)
    Już niedługo, już niebawem pokażę to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmatowienia wyglada super :) No ja mam nadzieję, bo tuptam z nóżki na nóżkę :p

      Usuń
  2. W macie zdecydowanie lepiej! Wszystko ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie mroczne paznokcie nawet wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mrocznie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne granatowe pazurki! A ten graduent wyszedł ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! O ile dobrze pamiętam, to podobne wykończenie, takie satynowe właściwie, miała seria Satin z Wibo. Ale nie jestem pewna, czy można ją jeszcze gdzieś dostać, bo to tak ze 2 lata temu było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Ci bardzo bardzo! :* Faktycznie :) Mam nawet kilka z tej serii, zaraz wrzucam na wzorniczek :D

      Usuń
  7. Extra skomponowane - każdy paznokieć co innego a wszystko pasuje do siebie idealnie!
    Malutki paznokieć wymiata - ten KADS stempluje obłędnie!
    I tak jak Tobie - mnie wersja w macie podoba się bardziej niż w połysku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Muito obrigado :) Isso é verdade - foil dá um efeito agradável :)

      Usuń
  9. Ach jakie cudowne ♥ Baaardzo mi się podobają, zżera mnie zzdrość, że masz takie długie i piękne pazury :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana :* A właśnie tyćkę skróciłam ;) Zapuszczaj! Dasz radę! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. środkowe najlepsze jak dla mnie z tą folią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten z folią podoba się najbardziej :)

      Usuń
  12. Przepiękne, takie satynowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne to zdobienie ;-) Bardzo mi się podoba ta jego mroczność ;-)
    W macie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger