Wiosenne trio z Maga Diamond Line


Cześć Piękne :) 
Dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny, zapraszam Was więc na wiosenny wpis, a w nim główną rolę grają trzy cudne pastele Maga Diamond Line.



Wybrałam takie trio, bo kolorki te wydały mi się bardzo wiosenne i pasujące do siebie. 


Malowanie lakierami Maga to naprawdę czysta przyjemność :) Te, które widzicie mają kremowe wykończenie, pięknie się poziomują, nie smużą, precyzyjny pędzelek ułatwia manewrowanie emalią przy skórkach. Krycie ich jest fajne, jedynie jaśniutka zieleń wpadająca w żółty wymagała przy dłuższych paznokciach dodatkowej – trzeciej warstwy. 


Na akcentowanym pazurku wylądowała rajstopka i naklejka robiona na macie.
Wzorek pochodzi z płytki, którą kupiłam na wyprzedaży na blogu Kasi - About all and nothing - polecam!



Rajstopka powstała ze zmieszania również lakierów Maga – czerni oraz bezbarwnego lakieru :)


Stemplowałam lakierem Kads i śmiało mogę powiedzieć, że znalazłam idealną do stempli biel – ten lakier jest świetnie napigmentowany :)
Jego historia jest dość śmieszna… Dostałam go jakiś rok temu od EDbeauty-Profesjonalne ozdoby do paznokci, a że nie znałam tych lakierów, to powędrował na półeczkę czekając na swoje 5 minut. Jak zobaczyłam w internecie jak stempluje to sobie o nim przypomniałam :) Jest świetny :) I już zamówiłam jego innokolorowe zamienniki ;)



Do zdobienia użyłam
  • Odżywkę Lovely
  • Maga Diamond Line 2L(2017)
  • Maga Diamond Line 16L(2017)
  • Maga Diamond Line 19L(2017)
  • Czarny tint (Maga Diamond Line 0+23) 
  • Kads biały do stempli (19)
  • Płytka JQ-19
  • Białą farbkę akrylową 
  • Cyrkonie
  • Matę do stempli, stempel Clear Jumbo BLP, sondę do zdobień, pędzelek Bqan#1
  • Top Sally Hansen

Krok po kroku:
  1. Paznokcie pomalowałam na rożne kolorki, po jednym pokryłam rajstopką utworzoną z lakierów maga - czerni i bezbarwnego
  2. Na macie nastemplowalam kwiatowe wzorki z płytki
  3. Wypełniłam je lakierami i pokryłam warstwą bezbarwnego lakieru
  4. Po wyschnięciu zdjęłam z maty i nałożyłam na rajstopkowy paznokieć, pokryłam topem, po wyschnięciu oderwałam niepotrzebne skrawki naklejki i białą farbką zrobiłam ramkę
  5. Pokryłam topem dodając w środki kwiatuszków opalizujące cyrkonie

Moja współpraca z firmą Maga Cosmetic Company nie wpływa na ocenę lakierów. 

Bardzo dziękuję firmie za możliwość testowania produktów. Zapraszam serdecznie do odwiedzin na stronie http://www.maga-lab.pl/

http://www.maga-lab.pl/

Przypominam, że bezpośrednio do sklepu, w każdej chwili przeniesie Was banerek na bocznym pasku bloga.

Zapraszam do oglądania reszty fotek i do zobaczenia w środę  ;)
Pozdrawiam 💙 
Żaneta






30 komentarzy:

  1. Piękne trio a mani iście wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Dzięki za reklamę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co - zakupy u Ciebie to sama przyjemność! :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Piękne są! Takie już wiosenne, może słonko w końcu do nas zawita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawita na pewno :) Dziękuję Kochana :)

      Usuń
  4. Piękne pastele :) U mnie jakoś ta wiosna nie może zagościć na dobre, dziś było szaro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też :( Ale może zdobionko przywoła wiosnę ;)

      Usuń
  5. prześliczne te kolorki <3 aż nabrałam ochoty na pastelowe pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - są śliczne :) Maluj, bo zatęskniłam za Twoim mani :*

      Usuń
  6. piękne połączenie! trio idealnie ze sobą gra <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosennie i bardzo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja o ja o ja! ;-) Świetnie wyglądają te kolory razem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I razem i solo są super ;)

      Usuń
  9. Kochana jestes moim pazurkowym gutu, serio Ty moja zdolna bestio. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochanie☺️ ❤️ Buziaczki 😘

      Usuń
  10. Urocze! Kolorki i wykonanie. Dziś mam też 2 paznokcie 'rajstopkowe'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam rajstopki i bardzo często je wkomponowuję w zdobienia :) To już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę Twoje :) Dziekuję :)

      Usuń
  11. Ależ cudowne! Napatrzeć się nie mogę. Nie dość, że pięknie dobrałaś kolory to jeszcze te kwiatki tak ślicznie się prezentują na rajstopce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo 😘 Coś mnie ostatnio wzięło na rajstopki także pewnie się bedą czesto u mnie pokazywać ;)

      Usuń
  12. No Kochana, bedziesz miala we mnie wierna fankę bo Twoje zdobienia są genialne, co jedno to piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy 😊 Dziękuję 😘

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Oj taaaak, aż się cieplutko na serduchu robi :)

      Usuń
  14. Obłędne ♥ uwielbiam Twoje pazurki!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger